سایه معادن بر روی ظرفیت های شهرستان بافق / پتانسیل های بالقوه کشاورزی بافق فعال می شود


به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛نشست شورای توسعه و هماهنگی امور اجرائی شهرستان بافق با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، فرماندار ،بخشدار مرکزی، شهردار و رییس شورای اسلامی شهرستان و جمعی از مسئولان اجرایی بافق در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بافق در این جلسه ظرفیت های شهرستان در بخش های مختلف را بسیار غنی و ارزشمند توصیف کرد و اظهار داشت: متاسفانه تاکنون سایه معادن بر روی سایر پتانسیل های بافق سنگینی کرده و اجازه رشد به سایر بخش ها را نداده است.

محمد زاده رحمانی افزود: با جذب سرمایه گذار در صنایع تبدیلی و جانبی بخش کشاورزی و با تامین زیرساخت های لازم پتانسیل های بالقوه کشاورزی بافق فعال خواهد شد.

در ادامه این جلسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، شهرستان بافق را در ترویج و ایجاد مشاغل خرد روستایی پیشگام استان عنوان کرد و اظهار داشت: بافق در سالی که بنام سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نام گرفته در اجرای فعالیت های خرد اقتصادی پیشگام شهرستان های استان بوده است.

سید جمال سجادی پور با اشاره به اینکه بافق در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی در حوزه های مختلف نخیلات، تولید پسته و پرورش آبزیان از پتانسیل قابل قبولی برخوردار است عنوان کرد: هماهنگی بسیار خوبی در جهت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی شهرستان صورت گرفته است.

وی در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود کارگاههای مزاحم شهری در شهرستان بافق یادآور شد: با همکاری فرمانداری مجموعه نود هکتاری در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد.

در ادامه این جلسه حاضرین ضمن ارائه گزارشی از اقدامات خود در زمینه توسعه بخش کشاورزی شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *