هماهنگی مراسم راهپیمایی روز قدس طی جلسه ای با حضور مسئولین ادارات و ارگانهای شهرستان در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق برگزار شد.

سید علیرضا سلیمانی بافقی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق طی سخنانی ضمن تاکید به برگزار شدن با شکوه این مراسم همه اقشار مختلف مردم شهرستان را به حضور پرشور در روز قدس دعوت کرد.
وی راهپیمایی روز قدس در این برهه از زمان که دشمنان سعی به برهم زدن وحدت و انسجام کشور را دارند پر اهمیت خواند و گفت راهپیمایی روز قدس باید با عظمت هر چه بیشتر برگزار گردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان به همه توصیه کرد که باید با درایت، بصیرت و همدلی در راستای اهداف نظام و انقلاب گام برداریم.

سلیمانی در ادامه حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس را مظهر اقتدار نظام عنوان کرده و گفت : مردم روزه دار بافق باشکوهتر از سالهای گذشته با شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از صهیونیست و استکبار جهانی اعلام خواهند کرد و به همه اعلام کرد که این مراسم جمعه این هفته از محل بسیج تا مسجدجامع برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ابراز خرسندی کرد که مراسم راهپیمایی در روستاهای منطقه سبزدشت، شادکام، قطرم، جزستان، هریسک، کوشک و سیدآباد از توابع بخش مرکزی برگزار خواهد شد.
سلیمانی افزود راهپیمایی امسال طبق سنوات گذشته، در ساعت 11:30 ظهر از محل ساختمان حوزه شهری بسیج آغاز شده و به مسجد جامع و برگزاری نماز جمعه ختم می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: مشکلات سیستم صوتی حل شده است و برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

فتاحی بخشدار مرکزی مسیر های راهپیمایی در مناطق روستایی شهرستان را به شرح ذیل بیان کرد:
1. دهستان سبزدشت از دو راهی حکیم آباد به سمت مهدیه برکوئیه
2. روستا های کوشک و سید آباد از گلزار شهدای سیدآباد به سمت گلزار شهدای کوشک
3. گزستان و هریسک از گلزار شهدا تا مسجد روستای گزستان
4. شادکام از دو راهی تا حسینیه این روستا
فتاحی افزود: راهپیمایی اکثریت این مناطق در ساعت 10 صبح انجام می گردد.

سرهنگ کمالی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هم خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه مسیر راهپیمایی دارای محدودیت ترافیکی می باشد لذا از شهروندان گرامی خواهشمندیم که وسایل نقلیه خود را در این مسیر پارک نکنند تا مجبور به حمل آن ها با جرثقیل نشویم.

صادقی فرمانده بسیج شهرستان با اشاره به تهدیدات انجام شده اخیر گفت: در برگزاری این راهپیمایی نیاز به هوشیاری بیشتری است.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان هم در پایان این جلسه با اشاره به موضوع تبلیغات خاطر نشان کرد : متاسفانه تبلیغات راهپیمایی روز قدس ضعیف عمل شده است و نیازمند اقدامات بیشتری در این زمینه می باشد.
وی در ادامه به مسئله امنیت راهپیمایی تاکید کرد و مردم را به حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس فرا خواند.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *