ورزش و مطالعه کتاب عامل اصلی در نشاط و شادمانی بانوان است

فرماندار بافق در جمع کمیته داژبال بانوان هیئت ورزشهای همگانی : ورزش و مطالعه کتاب عامل اصلی در نشاط و شادمانی بانوان است
بانوان ورزشکار در رشته داژبال باهمراهی دبیر و نایب رئیس بانوان و رئیس کمیته داژبال هیات ورزشهای همگانی شهرستان بافق جهت ارائه گزارش به حضور فرماندار رسیدند تا از روند مسابقات داژبال بانوان در جام رمضان بگویند.


قبل از ارائه این گزارش فرماندار بافق که از علاقمندان پیگیر برای فعالیت ورزشی بانوان است اطلاعات دقیقی از تعداد تیمهای شرکت کننده و نحوه برگزاری این دوره از مسابقات را بیان نمود که نشان از پیگیری و دلسوزی ایشان داشت و باعث اعجاب و خرسندی اعضای هیئت و بانوان ورزشکار در داژبال گردید.
به گفته یکی از بانوان این اطلاعات فرماندار بافق آنقدر دقیق و منسجم بود که اعضای دیگر از ارائه گزارش و بیان روند مسابقات و کاستی های آن منصرف گردیدند.


محمد زاده رحمانی در ادامه گفت: یکی از راههای از بین بردن افسردگی در بانوان ؛ حضور آنان در مسابقات ورزشی و همچنین مطالعه کتاب است و جامعه ای که در آن بانوان افسرده و کسل نباشند فرزندان و خانواده نیز با نشاط و پویاست.
وی شرکت 27 تیم از بانوان را برای حضور در مسابقات داژبال بافق از میان بانوان بافق را نشانه ای از بالندگی و نشاط و امیدواری بانوان این شهر دانست و افزود: فرمانداری بافق توجه ویژه به ورزش بانوان دارد و در این راستا از هیچگونه حمایتی دریغ نخواهد کرد.
گفتنی است مسابقات داژبال ویژه بانوان در ایام ماه مبارک رمضان با حضور 27 تیم شش نفره از بانوان شاغل و خانه دار بافقی در سالن ۷ تیر در حال برگزاری می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *