بازدید اصحاب رسانه شهرستان از مدارس خیری در حال ساخت آموزش و پرورش

اصحاب رسانه بافق به همراه رئیس اداره آموزش و پرورش از پروژه ها و مدارس در حال ساخت این اداره بازدید کردند.

علی اصغر رنجبر در بازدید از آموزشگاه خیری خادمیان گفت: این مدرسه با زیر بنای حدود 1100متر مربع  و در دوطبقه با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در حال ساخت بوده که هزینه 40 درصد آن توسط آقای خادمیان پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت: کارهای سفت کاری این آموزشگاه به اتمام رسیده و نماسازی آن توسط سازمان نوسازی مدارس استان انجام شده و طبق صورتجلسه ای که صورت گرفت مقرر گردید مابقی توسط سازمان نوسازی مدارس تکمیل گردد‌.

رئیس اداره آموزش و پروش بافق افزود: با احداث این آموزشگاه مشکل دو شیفته شدن دانش آموزان محله فخریه حل خواهد شد. چون در این محله مدرسه ای وجود ندارد اگر دو قطعه زمین توسط اهالی این منطقه به ما واگذار شود مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه را نیز شروع خواهیم کرد.

علی اصغر رنجبر در ادامه در خصوص دو آموزشگاه خیری شهرک امام حسین(ع) نیز گفت: این دو مدرسه حدود 5500 متر زیر بنا داشته و توسط اداره راه و شهرسازی در اختیار آموزش وپرورش قرار گرفته است که 35 درصد آن توسط خیران انجام و مابقی نیز برای ادامه کار در اختیار اداره کل نوسازی مدارس قرا گرفته است.

این مقام مسئول افزود: با رایزنی هایی که با مدیر عامل شرکت سنگ آهن انجام گرفت توافق شد شرکت سنگ آهن نیز در این طرح  مشارکت داشته باشد که در سال گذشته 800 میلیون تومان واریز شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس اداره آموزش و پروش بافق در بازدید از مدرسه خیری 12 کلاسه ابوئی که با پیشرفت 60 درصد در حال ساخت است و سالن چند منظوره  نیز اظهار داشت: سالن چند منظوره کارهای سخت آن انجام و حدود 70 درصد نیز پیشرفت داشته است.

رنجبر گفت: مدرسه خیری ابوئی نیز پیشرفت بالایی داشته و امیدواریم در سال تحصیلی جدید به بهره برداری برسد تا مشکل دو شیفته بودن مدرسه بهار و بنت الهدی صدر نیز حل شود. طی بازدیدی که توسط اداره کل نوسازی مدارس از این آموزشگاه انجام شد کمترین ایراد را گرفته و قرار شد از پیمانکار و خیر این مدرسه نیز تقدیر به عمل آید.

رئیس اداره آموزش و پرورش بافق در پایان این بازدید از خیرین مدرسه ساز خواست در طرح یک شاخه گل، یک فرصت شرکت و با پرداخت 5 میلیون تومان یک شاخه گل و سند افتخار دریافت کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *