توزیع اقلام مورد نیاز در قالب طرح تنظیم بازار در بافق

رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت بافق از توزیع اقلام مورد نیاز مردم در قالب طرح تنظیم بازار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بافق خبر، رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت گفت: در راستای طرح تنظیم بازار جلسه ای با حضور رئیس اتاق اصناف، رئیس شبکه بهداشت ودرمان ورئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اقلام مورد نیاز و اساسی مردم که باید در ماه مبارک رمضان توزیع شود مشخص شد.

ولی الله رنجبر در ادامه گفت: برنج، شکر،مرغ وگوشت اقلامی هستند که باید توزیع شود که در این راستا اتاق اصناف واحدهای صنفی که متقاضی وصلاحیت انجام این کار را دارند مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: با هماهنگی که با اداره جهاد کشاورزی انجام شد توزیع اقلام را هر روز به صورت منطقه ای خواهیم داشت تا همشهریان بتوانند به راحتی سبد غذائی خود را تهیه کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت اظهار داشت: سهمیه بافق در مرحله اول برنج وشکر10تن ومرغ وگوشت نیز به صورت نامحدود خواهد بود. قیمت هرکیلوگرم برنج وشکر27000ریال، گوشت235000ریال و مرغ نیز56000هزار ریال می باشد.

رنجبر در خصوص نظارت وبازرسی ها بر بازار در ماه مبارک رمضان نیزافزود: در هفته دو مرتبه بازرسی های مشترکی به همراه اتاق اصناف، فرمانداری و شبکه بهداشت  را در سطح بازار خواهیم داشت که به صورت صبح وبعدظهر خواهد بود.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت بافق در پایان گفت: همشهریان می توانند در صورت مشاهده هرگونه  تخلف با سامانه  124تماس حاصل نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *