سایت خبری تحلیلی عصر بافق متولد شد.
با حضور جمعی از خبرنگاران و نویسندگان جراید و سایت های خبری بافق پایگاه خبری تحلیلی عصر بافق رسما آغاز به کار نمود.


همزمان با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، با حضور جمعی از خبرنگاران و اهالی رسانه در شهرستان بافق؛ سایت خبری تحلیلی عصر بافق پا به عرصه خبری گذاشت و فعالیت خود را رسما در فضای مجازی شروع نمود.


بهمین مناسبت در آیین افتتاح سایت خبری تحلیلی عصر بافق که با حضور جمعی از خبرنگاران، عکاسان و فعالین عرصه خبر برگزار شد رضا دهقانزاده بافقی به عنوان مدیر مسئول و محمد علی پورفلاح به عنوان عضو شورای سردبیری در سخنانی به تشریح اهداف و چشم اندازهای تعریف شده برای این سایت پرداختند.


گفتنی است در این مراسم سیدعلیرضا سلیمانی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق؛ سعید تشکری مدیر روابط عمومی فرمانداری، علی عبداللهی مسئول واحد مرکزی خبر صدا و سیما در شهرستان بافق و هنرمندانی از گروه هنری آرین حضور داشتند.


سایت عصر بافق امید آن دارد تا در راستای اهداف تعریف شده و اطلاع رسانی همه جانبه به یاری مردم فهیم و مسئولین شهرستان بیاید تا برای رفع مسائل و مشکلات قدمی هر چند ناچیز بردارد.


علاقمندان به اخبار و اطلاعات این سایت می توانند به آدرس www.asrebafgh.com مراجعه نموده و پیگیر خواسته های خویش برای رشد و توسعه و پیشرفت بافق باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *