به گزارش عصر بافق ؛ نخستین نشست هیات ورزش های همگانی بافق با حضور محمدرضا کاظمی رییس ورزش های همگانی و اعضای این هیت در سالن کنفرانس شهدای سنگ اهن این شهرستان برگزار شد.
در این نشست رییس هیات های همگانی بافق بر لزوم توسعه ورزش در خانواده ها تاکید و مباحثی را در رابطه با توسعه و ترویج ورزش بیان کرد.
محمد رضا کاظمی همچنین با اشاره به برگزاری نخستین المپیاد ورزش های همگانی در این شهرستان گفت:با برگزاری این المیپاد شرایط بهتری برای تحرک و پویایی تمامی مردم تسهیل می شود.
در ادامه هرکدام از از اعضای این هیات بابیان توضیحات در رابطه با برگزاری مسابقات مختلف به بهترین نحو در سطح شهر مطالبی را عنوان کردند.
در پایان نیز با تعیین مسول کمیته مسابقات هررشته احکام اهدا گردید.
اسامی اعضای هیات ورزش های همگانی بافق به شرح ذیل می باشد:
محمدرضا کاظمی به عنوان رییس هیات، زینت منصوریان نایب رییس،
امیر امیر سرداری دبیر،محمود ملایی پور خزانه دار،پریسا رجبی روابط عمومی،کمیته ورزش صبحگاهی عزیزالله پورامینی،کمیته طناب زنی منصور اقایی و فاطمه تشکری،کمیته پیاده روی محمد حسین محبی،کمیته داژبال نرگس مسلمان،کمیته فریزبی مرضیه صالحی،کمیته دوچرخه سواری قاسم اکبری،کمیته امادگی جسمانی و ایروبیک الهام معینی،کمیته گردشگری ورزشی ریحانه درودی،کمیته ورزش های طبیعی ابوالفضل طالبی،کمیته پرواز کایت قاسم زاده محمداولیایی،کمیته یوگا مرضیه توحیدی

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *