دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی استان یزد 10 میلیارد ریال فروش داشت

معاون صنایع دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از فروش 10 میلیارد ریالی دهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی و نخستین نمایشگاه تخصصی حصیر، زیلو و زیراندازهای سنتی این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، “محمد رضا دهقان مهرجردی” ضمن اعلام این خبر، گفت: دهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی و نخستین نمایشگاه تخصصی حصیر، زیلو و زیراندازهای سنتی استان، مورد استقبال گسترده و چشمگیر بازدیدکنندگان قرار گرفت به طوری که آمار بازدید و فروش این نمایشگاه نسبت به سال گذشته با افزایشی قابل توجه همراه بوده است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با بیان اینکه پس از جمع‌آوری آمار فروش غرفه‌های نمایشگاه، آمار اعلام شده از سوی شرکت‌کنندگان و تحلیل کلی، آمار نهایی فروش امسال مشخص شده است، عنوان کرد: دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی استان یزد در دو بخش تخصصی و بازرگانی برگزار شد که بخش تخصصی این نمایشگاه با 52 غرفه سه میلیارد ریال و بخش بازرگانی این نمایشگاه نیز با 140 غرفه هفت میلیارد ریال فروش را به خود اختصاص داده است.

دهقان مهرجردی درباره میزان افزایش فروش این نمایشگاه نسبت به سال‌های قبل نیز اظهار کرد: نمایشگاه امسال در کل نسبت به دوره قبل با 126 درصد افزایش فروش همراه بوده است که این حجم بالای فروش بیانگر توجه مردم به فرهنگ و هنر اصیل ایرانی اسلامی می باشد.

گفتنی است: دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و نخستین نمایشگاه تخصصی حصیر، زیلو و زیراندازهای سنتی استان یزد از چهاردهم لغایت هیجدهم تیرماه با حضور هنرمندانی از سراسر کشور در محل دائمی نمایشگاه های این استان برگزار شد.

https://t.me/yazdCulturalHeritage

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *