شب وحشت لندن با سه حادثه تروریستی! / اسکاتلندیارد: «فرار کنید، مخفی شوید، گزارش دهید!»

🔹پلیس لندن از وقوع یک «حادثه بزرگ» در پل «وست مینیستر» و زیر گرفته شدن عابران پیاده توسط یک خودرو خبر داد.
🔹شاهدان حاضر در صحنه می‌گویند یک خودروی ون سفید با سرعت بالا حداقل ۱۵ تا ۲۰ نفر را زیر گرفته اما این آمار هنوز توسط پلیس تایید نشده است.


🔹پلیس لندن از مردم خواست به محوطه پل و تمام مناطق اطراف نزدیک نشوند. ایستگاه مترو پل لندن نیز تخلیه و بسته شد.
🔹شبکه «ال‌بی‌سی» به نقل از شاهدان عینی نوشت: بعد از توقف خودرو، سه فرد مسلح به چاقو از آن پیاده شده و به مردم حمله کردند.
🔸در همین حین اسکاتلندیارد اعلام کرد نیروهای امنیتی مشغول مقابله با یک حادثه امنیتی دیگر در مرکز خرید نزدیک پل وست مینیستر نیز بودند! در این حادثه، ۲ نفر با چاقو وارد رستورانی در این مرکز خرید شده و چند نفر را زخمی کردند.
🔸پلیس انگلیس اعلام کرد سومین حادثه تروریستی امشب لندن نیز در منطقه «واوکس هال» در جنوب این شهر رخ داده است. در این منطقه مقر اصلی سازمان امنیتی انگلیس (MI۶) قرار دارد.
🔹اسکاتلندیارد در بیانیه‌ای به تمام کسانی که امشب در خیابان‌های لندن هستند هشدار داد: «فرار کنید، مخفی شوید، گزارش دهید!»
🔹درپی حوادث امنیتی لندن، کابینه امنیتی بریتانیا (ملقب به نشست کبرا) با حضور «ترزا می» نخست وزیر انگلیس تشکیل جلسه می‌دهد.
🔹«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا طی پیام توئیتری، با دستاویز قرار دادن حملات امشب لندن، مجددا بر قانون منع مهاجرت از کشورهای اسلامی به ایالات متحده تاکید کرد و از دادگاه‌ها خواست اجرای آن را تصویب کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *