- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

بافق دیگر سونوگرافی هم ندارد

پیام شهروندان: بافق از همه نظر محروم و مظلوم؛ زمانی که مردم شهرها به استقبال سال نو می‌روند و منتظر خبرهای خوبی هستند، بافقی ها ولی با خبر پرداخت تتمه ۲ درصد معادن ۱۴ و ۱۴a بافق به بهاباد بدون هماهنگی با مسئولین شهرستان و به نوعی ندیدنشان و دهن کجی به مردم بافق به استقبال بهار می روند.

خبر بد دیگر اینکه در اولین روز کاری ارگانها در سال نو، تنها دکتر سونوگرافی بافق دکتر کارگر هم از بافق رفته و به مشکلات بهداشت و درمان بافق افزوده می شود. دیشب طی تماسی خواهان رزرو نوبت برای سونوگرافی بودم که گوشی منشی دکتر کارگر بوق اشغال میزد و بعد از چند بار تماس پیامکی آمد : سلام، مطب کلا تعطیل میباشد، متاسفانه دکتر کلا از بافق رفتند.

در این گیر و دار فرماندار زوری مشغول زغوعای زیر پوست بافق بر اثر مسائل پیش آمده مرزی فارغ، مشغول بافق گردی است و انگار نه انگار که بافق بر اثر تصمیمات مرکز استان و رویه ظاهرا کینه توزانه استاندار یزد آتش زیر خاکستر است.

از عجایب دیگر روزگار اینکه آمدن استاندار یزد به بافق مانند رویایی برار برخی خودنمایی می کند که در رابطه با آن گمانه زنی ها می کنند. بگذریم حالا مسئولین امر چه پاسخی خواهند داشت که در ابتدای سال تنها دکتر سونوگرافی مستقر در شهری که به خاطر معادن بیماران زیادی دارد که هر لحظه نیاز به سونوگرافی دارند ازبافق رفته؟!