- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

فاطمی بافقی ها را نشناخته و این نشان می دهد از سیاست هم چیزی نمی داند

دیر زمانی است که بافقی ها هم از مردم، خواص تا نخبگان همه و همه متوجه شده اند که مشکل بافق از داخل شهرستان است اما باید بپذیریم که همین مشکل بافق که در شهرستان بهاباد هم با شدت بیشتری وجود دارد در استان هم نمود داشته و آن هم اعمال نفوذ معادن و شرکت‌های بزرگ در مسائل کلی استان و شهرستانها است‌.

وقتی اعمال نفوذها و درخواست ها و برخی مواردی که به آینده شرکت‌های بزرگ ارتباط مستقیم دارد مطرح است چون این بنگاه‌های بزرگ تلی از قدرت و پول هستند کم و بیش پای خیانت هم وسط خواهد آمد و کسی نمی تواند به طور کامل آن را کتمان کند. خیانت هم یزد و بافق و بهاباد نمی شناسد.

تقریبا اکثر مباحث استان و تقریبا تمام مشکلات شهرستانها سری در شرکت‌ها و معادن دارند و هر روز هم با مشکلات بیشتر اقتصادی و بودجه ای دولت این شرایط وخیم تر شده است. و زمانی که مسئولان دولتی ضعیف تر و با دستانی خالی تر از عملکرد بوده اند معادن، شرکتها و بنگاه‌های اقتصادی بیشتر تاخته اند.

بردستانی خبرنگار آفتاب یزد نوشت: #نقطه_سر_خط کار بافقی ها به طومار نویسی رسید…!

مرزهای دستکاری شده ی برخی شهرستان ها را مطابق قانون به وضعیتی که باید باشد برگردانید، هم مشکل شهرستان های ناراضی حل می شود هم مشکلات محیط زیستی، معدنی و سیاسی _اجتماعی

شنیده ایم #بافقی_ها دست به کار #طومار_نویسی شده اند علیه #مهران_ومهرانیست_ها و خطاب به #رئیسی، غافل از این که مشکل بافق در خود بافق باید حل شود نه در #دارالحکومه_ی_یزد نه در #پاستور…

تبصره: #مهران یا خیلی شجاع است یا خیلی گیج، انتخاب #ابوالقاسم_دهقان بعد #محمدعلی_صمیمی بیشتر از آن که اقدامی در جهت خشمگین کردن بافقی ها باشد، خودزنی است!