- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

ظاهرا روسای شورای شهر و شهرستان بافق هم نماینده دو شهرستان هستند!

پیام شهروندان: جناب آقای آخوندی، ضمن تشکر از مواضع شما ، به تمام مسئولین عرض می کنیم، از این غیض و غضب ها زیاد شده، به عمل کار برآید به سخنرانی نیست. واقعا آقایان حاج اصغر و محمد رنجبر مسئولان شورای شهر و شهرستان چکار می کنند؟!! البته دیگر اعضای شورای شهر بافق و مسئولان دیگر بافق و استان هم شدیداً مورد انتقاد هستند.

بنظرم متأسفانه برخی آقایان فرهنگی مسئول، دید خطرناکی نسبت به معادن بافق خصوصا معادن سنگ آهن در بافق دارند و بیشتر بحث دو درصد عوارض براشون مهمه!! شاید عدم جدیتشون در پیگیری بحث غصب و غارت معادن و منابع بافق و همچنین بحث حیاتی کارخانجات جوار معدنی و جوار ریلی ناشی از همین دید ها و نظریات غیر کارشناسی و عدم بررسی های دقیق و عمقی ناشی از فجایعی که در بافق در حال رقم خوردن است.

عملکرد نامطلوب برخی مسئولان فرهنگی شهرستان بافق دید مردم را نسبت به دیگر فرهنگیانی که قصد دارند در آینده بافق، استان یا کشور مسئولیت داشته باشند را مخدوش خواهد کرد. متأسفانه نماینده مردم بافق هم که با زحمات و همدلی این مردم به صندلی سبز مجلس تکیه زد از عملکردش معلومه…، فقط خدا بحق این ماه عزیز بدادمون برسه…