مردم بافق در اعتراض به اختلاف افکنی و ایجاد شکاف بیشتر استاندار بین دو شهرستان همچنین دهن کجی وی و ندیدن خواست شوراهای شهر، شهرستان و شوراهای روستاهای بافق طوماری به شرح زیر خطاب به رئیس جمهور امضاء کردند.

با تغییرات در مرزهای سیاسی و شهرستان شدن بهاباد مشکلاتی در خصوص تعدادی از معادن در مرزها پیش آمده که از دولت قبل تا کنون مسئولین دو شهرستان پیگیر آن می باشند که یک نمونه آن معدن چاه گز و آنومالی های ۱۴ و ۱۴A می باشدبا آغاز به کار دولت مردمی شما آقای فاطمی استاندار یزد در صدد آن برآمد تا آنچه را که در دولت روحانی به نفع شهرستان بهاباد آنهم با اسناد ناقص مصوب نموده بود با مصوبه دستگاههای امنیتی از جمله شورای امنیت کشور ابلاغ نماید.

آقای رئیسی ما مردم بافق مگر چه گناهی کرده ایم مگر چه هیزم تری به انقلاب فروخته ایم که استاندار یزد یک تنه اقداماتی می کند که حق و حقوق این شهر در حال از بین رفتن می باشد.یکسال از سفر استاندار به بافق می گذرد بازرسان شما به صورت نامحسوس بررسی کنند چه تعداد از مصوبات وی در بافق اجرایی شده است.

بررسی نمایید که چرا و به چه دلیل روی درخواست مسئولین شهرستان بهاباد دستوری برای احداث جاده ای (جاده بافق-سه چاهون -بهاباد) داده که قرار است این جاده از روی قریب به ده معدن و آنومالی عبور کند؟جناب آقای رئیس گلایه از آقای فاطمی استاندار یزد بسیار زیاد است، آقای استاندار با اقدامات خود اختلافات اجتماعی و فرهنگی بین مردم دو شهرستان بافق و بهاباد را زیاد کرده است.

عصر بافق: طومار نوشتن یکی از لوازم مطالبه گری است اما در این برهه از زمان قطعا کافی نیست. آقایان شورای شهر و خصوصا شهرستان، سوالی که از شما داریم این است دقیقا چه اتفاقی باید بیفتد تا شماها استعفا دهید؟ آیا به تحقیر و دیده نشدن هم انسان عادت می کند؟ ما نماینده مقتدر می خواهیم، راه دیگری نمانده استعفا دهید تا شما را ببینند، آن وقت حرفهایتان را بزنید.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *