مردم این روزها از شوراها سوال دارند؛ برای چه کسی مانده اید؟ چرا استعفا نمی دهید؟ / مرزهای تمام شهرستانهای همجوار باید با هم بازنگری شود

در حالیکه در روزهای نو شدن طبیعت و زندگی دوباره ای قرار گرفته ایم، روند غلطِ گذشتهِ ما بافقی ها می رود تا در آینده ای نزدیک اسمی از دارالشجاعه سابق باقی نگذارد. بافقی ها باید دقت کنند که با وجود تلخی های گذشته، تجزیه شهرستان، کوچک سازی بافق و غصب معادن و منابع این مرز و بوم، الان و امروز در پیچ تاریخی سرنوشت ساز دیگری قرار داریم تا جلوی این حرکت دومینو وارِ فلاکت بار را برای شهرمان بگیریم.

بافقی ها تغییر نکنید تغییرتان می دهند، اینقدر تحقیرتان می کنند تا تغییر کنید و به خود آیید. پس هر چه زودتر بهتر و برای تغییر چه زمانی بهتر از بهار و همراه با نو شدن طبیعت، چه زمانی بهتر از بعد از بیست و هشتم اسفند ۱۴۰۱ تا این تغییر درس عبرتی باشد برای جلوگیری از تکرار بیست و هشتم های تلخ در پایان هر سال. بیایید بهار ۱۴۰۲ را تاریخی کنیم.

برای تغییر باید محکم شروع کرد. این خاک این سرزمین این منابع، امانت در دستان ماست. اینها در واقع ناموس ماست. آیا کسی بر سر ناموس خود مذاکره می کند؟ آیا آن را به دستان خودش می بخشد؟ آیا کسی روی ناموس خود تشکیک می کند و شک ایجاد می کند؟ اگر جایی مال کسی است هر زمانی که جاهایی که مال ماست پس دادند بیایند با هم حرف بزنیم. شورای شهری ها مردم را به قبری که سالهاست فهمیده اند مرده ای در آن نیست حواله ندهید که اگر خیانتی شکل گرفت مهر آن اول به پیشانی شما خواهد خورد.

این روزها مردم سوال دارند. چرا استعفا نمی دهید؟ اعضای محترم شورای شهر و شهرستان چرا مانده اید؟ مگر نمی بینید سکه یک پولتان کرده اند و به ریشتان می خندند؟ چرا استعفا نمی دهید؟ طرف صحبت ما شوراهای روستاها هم هست. برای کی مانده اید؟ برای مردم؟ مردم الان از شما انتظار استعفا دارند. حرکت بعدی در این دومینو دو بانده شدن جاده بافق به بهاباد از سمت سه چاهون، مرگ روستاهای مسیر کوشک بافق و ادعا برای این معدن است. این ادعاها تمامی ندارد و احتمالا معدن بعدی هم کوشک باشد. فکر کردید بحث شرکت ذوب روی و فهرج شوخی بود؟ تا دیر نشده به خاطر مردم، آیندگان و نوادگانمان استعفا دهید.

عصر بافق دست یاری به سمت مردم بافق و روستاییان عزیز دراز می کند و انتظار همراهی دارد و به شما مردم پیشنهاد می کنیم به اولین شورایی که دسته جمعی استعفا داد لقب شورای بافق را عنایت کنید تا در تاریخ بافق هک و ثبت شود کدام روستا یا کدام شورا زیر این دومینوی لعنتی تحقیر زد و آن را برای همیشه به هم ریخت.

شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *