به گزارش عصر بافق به نقل از روابط عمومی فرمانداری بافق؛ سی ویکمین جلسه مجمع هم اندیشی توسعه بافق با حضور نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه فعلی و سابق بافق، سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولین، اعضای شورای شهر، صاحب نظران و فعالین اجتماعی و سیاسی در سالن آیت الله شیخ محمدتقی بافقی فرمانداری برگزار شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بافق در این مجمع گفت: از همین جلسات، فکر و اندیشه ها بیرون می آید و برنامه های ما را تعیین و با دلگرمی، پشتکار و تعامل به سمت توسعه و پیشرفت بافق هدایت می کند تا رضایت مردم را فراهم کنیم.

ابوالقاسم دهقان افزود: درطول ۱۲ سال، برگزاری این جلسات باعث شده که یک شهر پویا داشته باشیم و اگر مردم در این شهرستان مطالباتی دارند، مطالبات فکر شده است. 

وی تصریح کرد: من مدیون و وامداری هیچ فرد یا افرادی نیستم بلکه مدیون و وامدار خون شهدا و رزمندگان این شهر هستم دفعتا یک تصمیمی گرفته شد از کجا نمی دانم اما می دانم دعوت شده شهدا هستم.

دهقان خاطرنشان کرد: هیچ کس تاکنون در این شهرستان برآمدن من اعتراضی نکرده و بسیاری از افراد آمدند و دست تعامل دادند و خوشحالم از اینکه من فرماندار بافق شدم و این خوشحالی من باید موجب این شود که ذهن من را کبر و غرور بگیرد و باید لحظه به لحظه با شما قدم بردارم و امام جمعه نیز در هرکجا تریبون در اختیارش بود باید به ما مسئولین توصیه و از ما مطالبه کند چون مردم هم به امام جمعه مراجعه می کنند، ما باید صادقانه و شفاف با مردم و برای منافع شهر حرکت و همه در چارچوب قانون به وظایف خود عمل کنیم.

وی در خصوص پرداخت عوارض به شهرستان بهاباد نیز بیان داشت: عوارضی که پرداخت شده مربوط به من نیست و این موضوع در سال ۹۸ مصوبه ای شد که در حال اتفاق است و اگر اتفاقی افتاده مربوط به سال ۹۸ است و دوستان در حال تلاش هستند که این موضوع را ترمیم و اصلاح کنند. من هم باید کمک و جزء در چارچوب قانون هیچ حرکتی نباید انجام بدهم و با حضور فردی مثل امام جمعه که بسیار دلسوز و غیربومی و تعهد به مردم داده کمک می کند.

دهقان خاطر نشان کرد: با همدلی، همفکری و تعامل با یکدیگر می توانیم این شهرستان را به سمت و سوئی ببریم که نظر بزرگان این شهر هم است در غیر این صورت هر روز باید با هم جدل و بحث کنیم.سرپرست فرمانداری بافق در پایان عنوان داشت: من نماینده مردم بافق هستم و ما خارج از قوانین و دستورالعمل ها خواسته ای نداریم و براساس مستندات و تمام مدارکی که از سال های گذشته بوده و برای آن حرف دارید باید به این برسیم که چرا آقایان به شما پاسخ نمی دهند و چرا دقیق و همراه شما نیستند من موظفم به عنوان نماینده دولت موارد شما را پیگیری کنم. اگر طبق قانون، مجموعه ای دو درصد عوارض، یک درصد عوارض آلایندگی را پرداخت نکرده من باید پیگیری کنم تا در این شهرستان هزینه شود.​​​​​​​

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *