صراحت لهجه در دفاع از حقوق عامه مردم باعث رشد امید در مردم و خوش‌بینی جامعه به نظام خواهد شد. باور نمی کنید که اقتدار یک مسئول چقدر می تواند روحیه مردم را تغییر دهد و امید را به جامعه تزریق کند. مخصوصا اگر آن مسئول پدر معنوی یک شهرستان باشد.

عدم وجود اقتدار در دفاع از حقوق مردم، سکوت و مصلحت اندیشی در حق خوری ها و زورگویی ها به دلایلی چون ترس از مقام بالادستی، ترس از از دست دادن منافع، ترس از مورد هجمه قرار گرفتن توسط گروه‌های منفعت طلب موجود، ترس از مافیاهای کوچک و بزرگ شهری، استانی و کشوری شکل گرفته و هزاران ترس از این قبیل است. اما قطعا مسئولی که ریگی به کفش ندارد در دفاع از حقوق مردم ذره ای تردید به خود راه نداده و از احد الناسی ترسی به دل راه نمی دهد.

همانطور که مردم از مسئولان ضعیف، منفعل، ترسو و مصلحت اندیش نا امید شده و تبعات این ناامیدی مستقیم به نظام آسیب می رساند در نقطه مقابل این صراحت لهجه در دفاع از حقوق عامه مردم باعث رشد و نمو بذرهای امید در جامعه و مردم شده و مردم را به نظام خوشبین خواهد کرد.

مردم بافق طعم خدمت صادقانه را بعد از صمیمی، فرماندار غیر بومی اما مردمی در حجت الاسلام سعادت فر، امام جمعه غیر بومی خود می بینند و با پوست و گوشت خود لمس می کنند و این برای بافقی ها می تواند درسی بزرگ باشد البته در کنار این حتما نباید از آگاهی مردم و مطالبه گری فعالین اجتماعی و رسانه ها گذشت.

@asre_bafgh

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *