ما دوباره در حال باختن هستیم، قدم به قدم آب شده و ذره به ذره نابود می شویم و هیچ فریادرسی جز خود ما نیست. تا یاد نگیریم و تجربه نکنیم و آگاه و هوشیار نشویم هنوز هم خواهیم باخت. اینقدر خواهیم باخت تا یاد بگیریم. اینقدر تحقیر خواهیم شد و هر روز به شکل بدتری ما را تحقیر می کنند تا بیدار شویم.

به ما می گفتند خائن؛ منافق! یادتان هست؟ اگر یادتان نیست ما هرگز فراموش نمی کنیم و نمی گذاریم هیچ کس فراموش کند. گذشت و گذشت تا امروز را با همان آدمها تجربه کنیم. کابوس بافق از خیانت شروع شد و با خیانت در حال ادامه هست و تا خیانت هست باز هم ادامه دارد. از آن صورتجلسه لعنتی شروع شد، هر کسی به هر شکلی به پست و میز و صندلی اش چسبید و مصلحت اندیشی کرد و امضاء کرد مقصر است. شورای چهارم و وکیل آن پرونده ای که از سرنوشتش کسی اطلاعی ندارد باید برای بافقی ها، فرزندان و نوه هایشان توضیح دهند که با بافق و آینده بافق چه کردند.

در آینده از شورای پنجمی ها هم به خوبی یاد نمی شود که چطور پا روی قولشان گذاشتند و بر سر ناموس بافق پای میز مذاکره رفتند و با مردم صادق نبودند. شورای ششمی ها هم از شورای چهارم و پنجم بدتر، در حالیکه استعفای دسته جمعی شورای شهر اردکان جواب داد، ظاهرا تهدید شورای شهر بهاباد به برگزاری جلسه کنار تاسیسات آب چادرملو هم جواب داده و میوه آن هم پرداخت کل دو درصد فروش دو سال چاه گز همان که صباغیان مشکل حسابشان را پیگیری کرد تا حل شود به این شهرستان توسط حمید رحیمی مدیرعامل بومی فلات مرکزی است. (می بینیم که بازنده اصلی مدیران و کارگران بافقی چاه گز و در راس آنها رحیمی است) و این یعنی تایید جدا شدن بخش مهم دیگری از بافق و بخشش کامل چاه گز بافق به شهرستان بهاباد است. برایشان از شیر مادر حلالتر باشد، گوشت بشود به تن شهرستانشان، جای نگرانی نیست، ما هم شیر میش می خوریم.

معلوم نیست مشاوران استاندار چه کسانی هستند و دولت مردمی چه حسابی را از بافق و مردم بافق می کشد؟ آیا رییس یا فعالین ستاد رییسی در بافق به وی یا نزدیکان ایشان دسترسی ندارند؟ آیا اینها که مردم را به رای به رییسی ترغیب کردند توضیحی برای رفتار استاندار وی در بافق دارند؟ هنوز دو روز از صحبتهای امام جمعه بافق بیشتر نگذشته است. خدا نیامرزد و از سر تقصیرات کسانی که در این دولت، مردم یک شهرستان ۵۵ هزار نفری را تحقیر می کنند و به هیچ می انگارند و آنهایی که همراهی و سکوت می کنند نگذرد. اسم و رسمتان در تاریخ به بدنامی ثبت می شود.

البته اینها بیشتر نتیجه همراهی آن پاچه خوران و جان نثارانی است که به مردم بافق دروغ گفتند، بارها و بارها و هنوز هم دور خائنین می چرخند و با آنها به این مجلس و آن مجلس می روند. روزی را می بینیم که مردم بافق و حتی فرزندان خودتان تف هم توی صورتتان نخواهند انداخت.

به نقل از سخنگوی شورای شهر بافق در گروههای مجازی: “در حالی که به دستور وزیر کشور بررسی و تعیین تکلیف نهایی مرز اختلافی بافق و بهاباد در منطقه چاه گز توسط سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح در حال رسیدگی است با حمایت و پیگیری مسئولین استانداری همه ۲ درصد فروش سنگ آهن آنومالی های ۱۴ و۱۴ a  (معدن چاه گز بافق) مربوط به سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به حساب شهرستان بهاباد واریز گردید.”

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *