محمد علی صمیمی فرمانداری که برخلاف نظر اولیه ما و خیلی از بافقی ها آمدنش به بافق برای شهرستان ما آمد داشت و حضور او باعث شد تا دست خیلی ها رو شود. صمیمی برابر با شخصیت ساده و بی غل و غشی که داشت کمتر اعتقاد به رسانه و کار رسانه ای داشت اما این امر قطعا از کم کاری یا بدجنسی یا از حوزه انفعال نبود. فرمانداری که سعی کرد تا روزهای آخر خدمت خود در بافق برخلاف رویه سابق درب اتاقش بروی همه باز باشد.

صمیمی فرمانداری مومن، فعال، مهربان، آرام و مردمی بود، کسی که بی سر و صدا و بدون ایجاد هیاهوی رسانه ای فقط به کار فکر می کرد. اما نکته داستان اینکه با وجود آرامی که در شخصیت او بود ولی به دلیل عدم وابستگی به این سِمَت و اهمیت مردم در نگاه او به صراحت با تصمیم بالایی ها مخالفت می کرد و حتی بدون هیچ شیله و پیله ای نظر استاندار را به مردم منتقل می کرد. از شاهکارهای بخشدار اسبق و خوشنام شهرستان و فرماندار سابق بافق، انتقال نظر جنجالی فاطمی، استاندار یزد که “تلاش کنید تا راه بافق به بهاباد از سمت سه چاهون دو بانده شود” بی کم و کاست به روستاییان و شوراهای ۳۰ روستای بافق در جلسه به مردم بود.

از دیگر نقاط قوت وی ایستادگی در برابر زیاده خواهی و ادامه تحریفها و پافشاری به حفظ حقوق مردم شهرستان بافق در موضوع مرزهای جغرافیایی، تشکیل شورای تأمین، تعطیلی کار جاده سازی بهابادی ها در خاک حوزه مسئولیت او در شهرستان بافق و صحبت از اقدام افراد خودسر بود. این سمتهای دو روزه و صندلی های بی ارزش برای همه روزی دیگر نخواهند بود و چه خوب است که از ما چهره ای مردمی در اذهان و تاریخ ثبت و ضبط شود.

به نقل از پیامی از یکی از شهروندان در گروهی مجازی شاید زیباترین تصویر از محمد علی صمیمی که خدایا هر جا هست به سلامت دارش؛ که در قاب موبایل جا گرفته همین تصویر بوده که زیر باران کمک می کرده تا جهیزیه نوعروسان نیازمند را بار ماشین کنند. زندگی صحنه هنرمندی ماست، هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود، صحنه پیوسته بجاست، خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد.

@asre_bafgh

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *