- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

دفتر خبری ها ریل رسانه کشور را به روز رسانی کنند!

خبر کوتاه اما مسرت بخش است؛ آیین یکسالگی باکس خبری جوانه‌ها در بافق برگزار شد.

هر چه این خبر را تکرار کنیم باز هم از لذت بخش بودن و بالیدن به آن کاسته نخواهد شد چرا که به قول کریمی مدیرکل صدا و سیمای یزد الگوسازی نوجوانان دفتر خبر بافق در سطح ملی بی نظیر است.

جوانه های ما در سطح ملی آن هم در عرصه الگوسازی بی نظیر هستند، دقت کنید لطفا و دوباره با هم بخوانیم و به آن افتخار کنیم. روزی که صحبت از راه اندازی دومین استودیوی خبری جوانه های کشور و آن هم در بافق بود شاید به نظر ایده بلند پروازانه و دور از دسترسی بود.

اما چه شد که به آن دست یافتیم و اکنون از یکسالگی آن نیز گذشتیم؟ خیلی کوتاه؛ خودباوری، عشق و علاقه، دوری از خود تحقیری، تلاش و پشتکار و اعتماد به نیروی انسانی، نوجوانان و جوانان بافقی، همین. فرمولی ساده برای خلق بدیع ترین اتفاقات و دستیابی به بی نظیرترین ها در کشور و در دنیا، اتفاقی که بتواند توجه ها را به ما جلب کند و از حرکات هر روز نوتر از روز قبل ما آن هم بدون بودجه و بدون نیرو، دو دستاویز مدیران ناکارآمد و ضعیف برای فرار از مسئولیت انگشت به دهان بماند.

چطور می شود در چند سال و تنها چند سال کار بجایی برسد که یکی از مدیران کشوری از دفتر خبری ها بخواهد تا ریل رسانه کشور را به روز رسانی کنند! و مدیرکل صدا و سیمای یزد اذعان به حمایت از تولیدات جوانه ها در حوزه‌های مختلف داشته باشد؟ به عزیزان دفتر خبر می گوییم توقع ماها و مردم بافق را به شدت بالا بردید و هر روز منتظر خبرهای جدید و باز شدن افق هایی تازه از شما هستیم.
@bafghonline

@asre_bafgh