روز شهید روز بزرگداشت کسانی است که از جان، عزیزترین سرمایه خود گذشتند و برای دفاع از این مرز و بوم، این آب و خاک و ناموس ایران به ندای قلب خود و ولی زمان لبیک گفتند تا با پرواز عاشقانه خود امنیت و آرامش را برای ما و خانواده ما به ارمغان آورند.

اما برخی هر چه کردند، هر چه رفتند، هر چه ماندند و هر چه آرزو کردند انگار در سرنوشتشان رفتن نبود، نباید می رفتند تا به عنوان آثار و ارزشهای انسانی دفاع مقدس و مردان مردِ این دیار بین ما باشند. بعضا سلامتی جسم خود را از دست داده و به افتخار بزرگ جانبازی در راه دفاع از کشور و ناموس ایران نائل شدند.

روح بزرگ شهیدان دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت، روح بلند و جسم رنجور عزیزان آزاده و جانباز به تعبیر زیبای مردِ مردها، همان که اسمش هم لرزه به اندام دشمن می انداخت و نامش و یادش ریشه شر را از منطقه تمام و کمال خواهد کند، حاج قاسم “حرم ایران”، چونان میخهایی ستبر، این کشور اسلامی و بزرگترین کشور شیعه را محکم نگه داشته و تا ظهور قائم (عج) به جلو هدایت خواهد کرد.

حاج محمد رضا دهقانزاده بافقی، رزمندهِ جانباز و رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بافق یکی از این قبیل انسانهاست که عجیب بوی آرامش می دهد. چقدر جامعه ما فارغ از سیاسی بازی ها، جناح بندی ها و گروه بازی ها برای چنین انسانهای ارزشمندی احترام قائل است؟

@asrebafgh

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *