فرمانداری که بدون مطالعه و باری به هر جهت مسئولیت خطیری را می پذیرد باید هم به جای کار کردن به حرف درمانی بپردازد و سعی کند در قدم اول حساب کسانی را که کمک کردند تا وی در این شهر به حکمرانی برسد را تصفیه کند. کارگروه توسعه شهرستان سالهاست از ریل خود خارج شده و از این کارگروه و ده کارگروه این چنینی هم آبی برای توسعه شهرستان گرم نخواهد شد.
جز اینکه عده ای از اعضای همین کارگروه در جهت منافع شرکتی فولادی به بهانه محیط زیست و آلودگی شهرستان جلوی احداث کارخانه مگامدول نوظهور را که در استان چنین کارخانه ای وجود ندارد حتی در چادرملو گرفتند و هم زمان هم رفیق شفیقشان مجوز دوم احداث کارخانه فولاد را می گرفت و همین‌ها تمام تلاش خود را کردند تا مگامدول سنگ آهن هم که سرنوشت ۷ هزار نفر به آن به صورت مستقیم وابسته است را کله پا کنند.
کارگروه توسعه کارگروهی کاملا سیاسی و گروهی است و به هیچ وجه ممکن موفق نشده تمام نخبگان، پیشکسوتان و سیاسیون و بزرگان بافق را فارغ از جناح بندی ها و گروه بندی ها و اغراض شخصی، گروهی و سیاسی در خود جای دهد. آقای فرماندار اگر چند صورتجلسه پی در پی از این جلسات کارگروه را مطالعه کرده بودید هرگز چنین حرفی نمی زدید یا شما هم مثل قبلی ها بافقی ها را شناخته اید؟

@asre_bafgh

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *