آیین اعطای کمربند زرد، نارنجی، سبز، آبی و قرمز ورزشکاران دختر کیک بوکسینگ (کامبت) با حضور احسان توکلی “رئیس اداره ورزش و جوانان” ، حسن پور”رئیس انجمن ورزش های رزمی” ، خانم قاسم زاده “کارشناس ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان”، فتاحی ” مسئول کانون بسیج ورزشکاران” و ابراهیمی زاده “دبیر هیئت انجمن ورزش های رزمی” و دیگر مسئولین در باشگاه آریایی شهرستان بافق برگزار گردید.

به گزارش عصر بافق در ابتدا مراسم احسان توکلی با آرزوی موفقیت و پیشرفت برای ورزش کاران رزمی کار در سال جدید گفت: برای پیشرفت در رشته های ورزشی شهرستان بافق نیازمند مربی های با تجربه است.وی افزود: انشالله بتوانیم از رمضان تا رمضان با حضور در مسابقات شاهد پیشرفت دختران رزمی کار باشیم.

در ادامه “حسن پور ” رئیس هیئت انجمن ورزش های رزمی، گفت: پتانسیل ورزش های رزمی در شهرستان بافق عالی است؛ اما برای پیشرفت در این ورزش نیازمند به حمایت بیشتر هستیم.

وی با تاکید به رزمی کاران گفت: باید هدف اول برای دختران رزمی کار ارتقا و موفقیت در تحصیل باشد و در کنار آن با برنامه ریزی و پیگیری در سال جدید شاهد پیشرفت رزمی کاران باشیم.

در پایان افسانه رنجبر،” مدیر باشگاه آریایی” ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین در باشگاه آریایی با اهدا شاخه گل از آنها تشکر کرد.

@varzeshbafgh@asre_bafgh

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *