- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

هرگونه تغییر در مرزهای جغرافیایی بافق بدون رفع شبهات مرزی با اردکان و مهریز باطل است / بدون موافقت مسئولان یک شهرستان هیچ اتفاقی نمی افتد

وقتی گفتیم شهرستان بافق در بدترین شرایط زمانی خود قرار گرفته برای این بود که خیانتها پشت سر هم شکل گرفته تا به امروز برسیم و هنوز هم هیچ گوشی شنوای یک درخواست منطقی ما که شعار شورای پنجمی ها هم بود نیست. هیچ نشست و جلسه ای برای مرزهای جغرافیایی بافق با بهاباد بدون حضور اردکان برگزار نمی‌شود.
اما این امر با پیگیری یک نفر شکست و شورای پنجمی ها بر خلاف شعار قبلی خود بدون حضور اردکان پای میز مذاکره ای رفتند که نتیجه آن از قبل کاملا معلوم بود و سالها برای آن برنامه ریزی شده بود. همه می دانیم سعی در جابجایی مرزی در محدوده چاه گز کاملا سیاسی و تحت تاثیر تغییرات مرزی بهاباد و جدایی چادرملو، به تاراج بردن منابع آبی این شهرستان، شکستن لوله های انتقال آب به چادرملو و در جهت سرگرم کردن بهابادی ها با بافقی ها بوده است.
اما اگر بافقی ها هوشیار نباشند و برخی مسئولان بافق اینجا هم مثل تغییر فرماندار عمل کنند و به مردم خود خیانت کنند نتیجه داستان از همین الان کاملا مشخص است و آن ابلاغ نهایی تغییرات جعلی در محدوده چاه گز است. و بعد از آن قطعا ادامه دو بانده بافق و بهاباد و معدن بعدی هم سه چاهون خواهد بود که این وسط مسئولان سنگ آهن نیز مقصر هستند و برابر به اظهارات معاون سیاسی فرمانداری بافق شاید مقصر اصلی باشند.

@asre_bafgh