وقتی گفتیم شهرستان بافق در بدترین شرایط زمانی خود قرار گرفته برای این بود که خیانتها پشت سر هم شکل گرفته تا به امروز برسیم و هنوز هم هیچ گوشی شنوای یک درخواست منطقی ما که شعار شورای پنجمی ها هم بود نیست. هیچ نشست و جلسه ای برای مرزهای جغرافیایی بافق با بهاباد بدون حضور اردکان برگزار نمی‌شود.
اما این امر با پیگیری یک نفر شکست و شورای پنجمی ها بر خلاف شعار قبلی خود بدون حضور اردکان پای میز مذاکره ای رفتند که نتیجه آن از قبل کاملا معلوم بود و سالها برای آن برنامه ریزی شده بود. همه می دانیم سعی در جابجایی مرزی در محدوده چاه گز کاملا سیاسی و تحت تاثیر تغییرات مرزی بهاباد و جدایی چادرملو، به تاراج بردن منابع آبی این شهرستان، شکستن لوله های انتقال آب به چادرملو و در جهت سرگرم کردن بهابادی ها با بافقی ها بوده است.
اما اگر بافقی ها هوشیار نباشند و برخی مسئولان بافق اینجا هم مثل تغییر فرماندار عمل کنند و به مردم خود خیانت کنند نتیجه داستان از همین الان کاملا مشخص است و آن ابلاغ نهایی تغییرات جعلی در محدوده چاه گز است. و بعد از آن قطعا ادامه دو بانده بافق و بهاباد و معدن بعدی هم سه چاهون خواهد بود که این وسط مسئولان سنگ آهن نیز مقصر هستند و برابر به اظهارات معاون سیاسی فرمانداری بافق شاید مقصر اصلی باشند.

@asre_bafgh

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *