آیین باستانی چهارشنبه سوری در بافق از ساعت ۱۸ تا ۲۲ امروز در مجتمع گردشگری کاراکال همراه با برنامه های شاد و مهیج برگزار می شود.

در آستانه فرارسیدن آخرین چهارشنبه سال و برگزاری آیین چهارشنبه سوری و به منظور استفاده بهینه از این آیین باستانی و رعایت حقوق شهروندان و آرامش خانواده های محترم، از سوی کمپ گردشگری کاراکال برنامه های فرهنگی و هنری از جمله مسابقات ورزشی و هنری، پخش سرود، آتش بازی و برنامه های مهیج در روز سه شنبه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ تدارک دیده شده است.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری بافق در هشداری با توجه به احتمال بروز رفتارهای مخاطره آمیز در چهارشنبه آخر سال، گفت: هرگونه عمل یا رفتاری که موجب ترس و هراس مردم شود، جرم تلقی شده و با خاطیان امر برخورد قاطع می گردد.

سید محمد باقی زاده افزود: هرگونه اخلال در نظم عمومی در شب مذکور، با توجه به تعدی به حقوق شهروندان، برخورد قاطع شده و بازداشت شدگان وفق مقررات قانونی و تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ در حبس خواهند بود.

باقی زاده خطاب به خانواده ها گفت: با توجه به حساسیت شرایط کنونی، اعمال و رفتار فرزندانشان را تحت نظارت داشته، تا خدای ناکرده شاهد اتفاقات ناگوار و گرفتاری آنان نباشند.

معاون سیاسی فرماندار بافق متذکر شد: حمل، نگهداری، خرید و فروش و توزیع مواد محترقه مجرمانه بوده و قانوان گذار برای آن پیش بینی مجازات حبس نموده است.

وی در پایان ضمن تشکر از همراهی مردم با نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین حضور پرشور در برنامه های مختلف شهرستان، گفت: از مردم عزیز و خانواده های گرامی تقاضا می شود تا ضمن حضور در کمپ های گردشگری یادشده و شرکت دربرنامه های فرهنگی و مهیج، شبی خاطره انگیز همراه با شهری آرام و بدون اتفاقات ناگوار را سپری کنیم.

@asre_bafgh

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *