- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

هماهنگی های لازم با مسئولان شهرستان در برخی قضایا صورت گرفته است؟

حالا کم کم می‌فهمید چه خبر است و چرا صباغیان ساکت است و امام جمعه هم اصلا به موضوع مرزها ورود نکرده و حرفی هم از دو بانده بافق و بهاباد نمی زند.

#اختصاصی «بهابادی آباد»

رأی مجدد و چندباره وزارت کشور بر حق مالکیت بهاباد بر چاه‌گز

🔸 وزارت کشور برای چندمین بار بر اساس کارشناسی‌های مجدد و چندین باره، چند روز قبل مالکیت بهاباد بر چاه‌گز را به استانداری استان یزد ابلاغ کرد.

🔸 پس از ابلاغ نظر وزارت کشور پس از سه سال کارشناسی موضوع در اسفند ۹۸، به علت اعمال نفوذ مسئولین بافق و نماینده بافقی آن شهرستان، کارشناسان وزارت کشور در مقاطع مختلف بررسی های کارشناسی متعدد خود را انجام داده‌اند که هر دفعه نیز به صورت واضح رأی را به نفع بهاباد صادر کرده‌اند و این نظر وزارت کشور به استان جهت ابلاغ اعلام گردیده است. اما باز با اعمال نفوذهای مجدد کار ابلاغ مصوبه رسمی وزارت کشور به تأخیر افتاده است و کار در یک دور باطل باز به وزارت کشور بازگشته است.

🔸 در آخرین اعمال نفوذ مسئولین بافق که صدای مسئولان اجرایی استان را نیز درآورده بود در اوایل امسال پس از اعلام نظر مجدد وزارت کشور در اردیبهشت ماه، مسئولین بافق و نماینده‌ی بافقی آن شهرستان با اعمال نفوذ همیشگی، کار کارشناسی را از روال قانونی خارج و برای اولین بار در تاریخ کشور برای تعیین حدود تقسیمات کشوری، کار به کارشناسانی غیر از کارشناسان وزارت کشور و به دستگاه‌های غیرمرتبط سپرده شد.

🔸 به گزارش رسانه «بهابادی آباد» در آخرین نظر کارشناسی، این دستگاه‌ غیرمرتبط نیز پس از چندین دور بازدید و بررسی میدانی، نظر کارشناسی خود را به نفع بهاباد صادر کرد و این نظر چند روز قبل توسط وزارت کشور برای چندمین بار به استانداری یزد ابلاغ گردید.

🔹 اینک از مسئولین استان مخصوصا استاندار محترم استان انتظار می‌رود حال که حجت برای چندمین بار تمام شده و نظر وزارت کشور برای چندمین بار برای ابلاغ به آن استانداری ابلاغ گردیده است با ابلاغ قانونی این مصوبه نگذارند بیش از این حقوق بدیهی شهرستان محروم بهاباد پایمال گردد.

@asre_bafgh