صحبتهای مهدی رنجبر ، نماینده خانواده شه/دای بافق در پیگیری موضوع مرزهای جغرافیایی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار بافق: چرا اسنادی که برای اثبات بودن معدن چادرملو در خاک اردکان قابل استناد، معتبر و ادله محکم حساب می‌شده است امروز برای ما در مقوله چاه گز نادرست بوده و قابل استناد نیست؟ هر جایی هم که مراجعه می کنیم کسی جواب ما را نمی دهد.
عده ای از خانواده های شه/دای بافق به من وکالت کاری دادند تا پیگیری کنم و من شما را رها نخواهم کرد. در نظام مقدس جمهوری اسلامی این همه ظلم و ستم در حق مردم شایسته نیست. استاندار که جواب ندادند، آقای رستگاری هم جواب ندادند، آقای تقوایی هم که خدمتشان رسیدیم جواب ما را ندادند. شما جواب ما را بدهید.

پ.ن.۱: بافق چند نفر امثال مهدی رنجبر دارد؟
پ.ن.۲: ناگفته نماند مهدی رنجبر علی رغم داشتن نقاط قوت جسارت، سمج بودن در پیگیری، خستگی ناپذیری در این سیستم معیوب و دم و دستگاه زر و زور و تزویر ضعف‌هایی نیز دارد و آن اینکه با وجود اینکه به خوبی می دانست صباغیان از زیر بار پیگیری غصب مرزهای جغرافیایی بافق توسط اردکان ۷ سال شانه خالی کرد و حتی یکبار حاضر نشد در کنار پیگیری آلودگی هوا و ترافیک تهران از تجاوز به خاک این شهر و غصب منابع بافق از تریبونی که بافقی ها به چه دل و امیدی و با چه رنج، مشقت و مرارتهایی در اختیار او قرار دادند سخن بگوید و بعدا از شاهکار قانونی غصب شده نیز رونمایی کرد تا همه بافقی ها را کامل شوکه کند و در مقوله معادن چاه گز پشت پرده همراهی های نزدیکی با بهابادی ها داشته و از افرادی است که چراغ سبز سه چاهون را به بهابادی ها داد و با وجود مخالفت صریح سنگ آهن و بودن معادن در منطقه یکی از موافقان اصلی دو بانده بافق بهاباد از سمت سه چاهون هست در انتخابات گذشته از طرفداران و تبلیغ کنندگان پر و پا قرص صباغیان بود و الان به خوبی می داند در آتش یک بام و دو هوا بازی ها و ارادتهای بی مورد خود می سوزد.
پ.ن.۳: با تمام این تفاسیر بافق نیاز به مهدی رنجبرهای بیشتری دارد تا مسیر روشن و موثر مطالبه گری خود را در همین سعی و خطاها پیدا کند.

رهایتان_نمیکنیم

استاندار_غیرپاسخگو

فرماندار_تحمیلی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *