- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

هشدار دادستان بافق به اخلال‌کنندگان نظم در چهارشنبه سوری

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافق ضمن تاکید بر صیانت از امنیت شهروندان در چهارشنبه آخر سال گفت: با قانون شکنان و برهم زنندگان نظم و آرامش برخورد قاطع قضایی صورت می گیرد.

رحمان مزیدی در این رابطه بیان داشت: دادستانی با افرادی که بدون توجه به تذکر و هشدارها اقدام به برپایی تجمع در چهارشنبه آخرسال و برهم زدن نظم و امنیت و آرامش مردم می کنند، بدون هیچ گونه مماشاتی، برخوردی جدی و قاطع خواهد کرد.

این مقام قضایی اظهار داشت: تدابیر و برنامه ریزی های لازم برای پیشگیری از وقوع حوادث ناخوشایند چهارشنبه آخر سال توسط تمامی مسئولان و دستگاه های ذیربط مورد تاکید می باشد.

مزیدی ابراز کرد: با استناد به قانون اگر فردی اقدام به حمل یا استفاده از ترقه، مواد آتش‌زا و محترقه غیرقانونی کند، پس از بازداشت و طی مراحل قانونی و قضایی مجازات خواهد شد.

دادستان بافق خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی با شادی خانواده‌ها و برگزاری سنت‌ها هیچ مخالفتی نداشته و ندارد، ولی بر لزوم رعایت نظم و صیانت از حقوق دیگران بخصوص در نزدیکی سال جدید تاکید فراوان دارد.

این مقام مسئول عنوان کرد: شهروندان با تبعیت از قانون و پرهیز از اقدامات نابهنجار و مخاطره‌آمیز، پایان سال خوبی را برای خود و خانواده هایشان رقم بزنند.

@asre_bafgh