تغییر عجیبی که خیلی ها را رسوا کرد / فاطمی و صباغیان دو روی یک سکه بی اعتبار هستند که به زودی شوکه خواهند شد / شورای ششم به پایان رسید

حرکات و سکنات سیاسیون و شهرستانها تحلیل می شوند و در ذهنها می مانند، درست مثل اینکه در جامعه می توان یک فرد را در یک جمله تعریف کرد می توان سیاسیون از جمله افراد، تشکل‌ها و گروه‌های سیاسی یک خطه را به راحتی در یک خط تحلیل کرد و کوتاه ترین تحلیل برای شهرستان بافق اینکه برخلاف ظاهر آرام، پر از تنش، درگیری های حزبی، گروهی، شخصی و حتی درگیری های درون گروهی و انواع و اقسام خصومتهای شخصی و گروهی که اکثرا بر خلاف منافع مردم و منافع بافق است می باشد.

استاندار یزد کینه عجیبی از مردم بافق و شهرستان بافق به دل دارد و اولین کسی که در آتش این کینه خواهد سوخت، خواهیم دید که شخص خود اوست. روش برخورد استاندار یزد که تمام مسئولان شهرستان بافق را مانند گذشته به کتف چپ خود هم حساب نکرد و تودیع و معارفه سریع صورت گرفته نشان داد که تحلیل های کوتاه از افراد و جریان‌های سیاسی بافق را به درستی درک کرده و طرز رفتار با بافقی ها را به خوبی می داند.

اما فاطمی کاری کرد تا در شهرستان بافق، کامل آبروی دولت جدید و شخص رئیسی مضحکه عام و خاص شود و معلوم نیست که دولت رئیسی آیا در این استان و در این شهرستان کسی را دارد که اخبار را به بالا به درستی انتقال دهد یا خیر؟ البته احتمال دارد که درست مثل رفتار خود فاطمی، دولت نیز برخورد و حذف را به فرصتی مناسب موکول کرده اند و به نظر می رسد که برخی در حال هل دادن کامل استاندار به سمت حذف کامل هستند.

باید گفت برنده اصلی این تغییر محمد علی صمیمی بود که صمیمی و مردمی ماند و بازنده اصلی نیز دهقان که قطعا سیاستمدار ضعیفی است و بزودی خواهد فهمید که در چه باتلاقی گرفتار شده است. در کنار برنده داستان، این مردم، فعالین سیاسی و اجتماعی، گروه‌های فجازی خصوصا رسانه های بافق بودند که علی رغم نگرفتن نتیجه لازم و مطلوب اما مشق همدلی و مطالبه گری را به خوبی و زیبایی تمرین کردند تا باز هم پخته تر شوند و این امر قطعا نشان از آینده ای بهتر از امروز برای بافق دارد. بازندگان بزرگ نماینده مجلس و شخص استاندار بودند که در آینده از اثرات این باختنهای پی در پی شوکه خواهند شد. اما شورای ششمی ها در این کارزار ضعیف ترین نمره را گرفتند و شورای ششم در واقع می توان گفت به پایان سلام کرد.

این تغییر در راستای برخی اهداف متوهمان که برخلاف ژست مردمی و کشیدن پوسته خدمت به استان به رفتار خود، دقیقا برای صنایع و معادن کوک شده اند و به احتمال زیاد سودای کلاه آینده سیاسی بالاتر را از این نمد در سر می پرورانند صورت گرفت اما مردم بافق مردمی غیر قابل پیش بینی هستند و استاندار و غیر استاندار باید بدانند، رفتار و کار کردن با مردم بافق مانند راه رفتن روی لبه تیز تیغ است که قبلا مواردی در این خصوص بوده است و اینجا لازم به ذکر مجدد آن نیست.

مردم بافق، فعالین اجتماعی، روستاییان و سایتهای خبری به خوبی درک کردند که چرا مسائل و مشکلات بافق سالها لاینحل مانده و مقصران اصلی داستان چه کسانی هستند و از این مسئولان فعلی آبی برای بافق گرم نخواهد شد و باید آستین همت مطالبه گری را خود بالا بزنند و به دهقان سرپرست فرمانداری بافق، به قولی در استان که گفته هر جا کسی را ندارند وی را میفرستند حالی کنند که بزرگترین اشتباه زندگیش حرکت برخلاف نظر مردم بافق بوده و اگر قبل از آمدن به بافق زد و بندی یا توافقی پشت پرده ها صورت گرفته فراموش کرده و از ذهن خود پاک کند.

شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *