در کمیته برنامه ریزی شهرستان بافق بیان شد: اختصاص مبلغ ۳۰ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب بودجه سال ۱۴۰۱ و تخصیص ۳۸ درصدی ازاین اعتبارات در شهرستان بافق

به گزارش عصر بافق به نقل از روابط عمومی فرمانداری بافق؛ جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان بافق با حضور فرماندار بافق، مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار، نماینده هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و جمعی از مسئولان شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بافق با تاکید بر اینکه کمیته برنامه‌ریزی تعیین کننده سند توسعه و نقشه راه شهرستان است، گفت: تمامی مدیران ارگان‌ها و دستگاه‌های مرتبط باید در راستای تحقق برنامه‌های این کمیته و جذب اعتبارات ابلاغی تلاش کنند.

محمدعلی صمیمی با تاکید بر اینکه هر اندازه مدیران در جذب اعتبارات فعال‌تر و توانمندتر باشند، بودجه بیشتری می‌توانند جذب کنند، گفت: اولویت مدیران در جذب و هزینه‌ کرد اعتبارات با طرح‌های نیمه ‌تمام باشد.

در ادامه دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان بافق و نماینده هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به سهم شهرستان بافق از بودجه سال ۱۴۰۱ تخصیص ۳۸ درصدی اعتبارات مصوب بودجه سال ۱۴۰۱ گفت: از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی، ردیف‌های قانون استفاده متوازن از امکانات کشور، سه درصد نفت و گاز و اعتبارات استانی ۳۰ میلیارد و ۴۴۴ میلیون تومان در نظر گرفته شد.

ابوالفضل کریمی یادآور شد: با اولویت نیاز شهرستان، بیشترین سهم بودجه در بخش‌های آموزش و پرورش، بنیاد مسکن، خدمات شهری و روستایی، ورزش و جوانان، راهداری، آب و فاضلاب ، کشاورزی و بهداشت و درمان مصوب شده است.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *