شواهد نشان می دهد که صباغیان چه رای بیاورد چه نیاورد در تهران خواهد ماند و به بافق برنخواهد گشت، نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی بعد از تذکر در رابطه با ترافیک تهران اینبار اما آلودگی هوای پایتخت را موضوع تذکر، پیگیری و مطالبه گری خود قرار داد.

با وجود مشکلات فراوان در شهرستان بافق از جمله مرزهای جغرافیایی از همه طرف، غصب چادرملو، غصب دی نوزده، غصب مهدی آباد، مشکلات مرزی سمت کرمان و در محدوده شرکت ذوب روی، تامین خوراک سنگ آهن، حذف سنگ آهن و صنایع بافق از مشارکت انتقال آب، فرودگاه بافق، جعل و جداسازی آنومالی های سنگ آهن، بیمارستان بافق، دو بانده کردن جاده بافق بهاباد، روکش قسمت خراب شده جاده بافق یزد (واقعا که) و هزاران مشکل ریز و درشت در بافق و در حوزه مهریز، صباغیان بعد از تذکر در رابطه با ترافیک تهران اینبار اما آلودگی هوای پایتخت را موضوع تذکر، پیگیری و مطالبه گری خود قرار داد.

🔻تذکر شفاهی محمد رضا صباغیان در مجلس : آلودگی هوای تهران در حال خفه کردن مردم است.

🔹صباغیان : آلودگی هوا در تهران در حال خفه کردن مردم است، نفس کشیدن را نیز از مردم دریغ می‌کنید و این در حالی است که بیان می‌شود این وضعیت تا آخر هفته تداوم دارد، باید پرسید مسئولان شهری چه کاری انجام می‌دهند، شهردار تهران چه می‌کند.

🔹نماینده حوزه مهریز در مجلس افزود: در حال حاضر برای رفع این مشکل تنها دانش‌آموزان را از تحصیل محروم می‌کنید، ما مجلسی‌ها هم سکوت کردیم، حداقل باید جلسه‌ای بگذاریم.

وی اضافه کرد: کودکان، اشخاص بیمار و افراد در خطر چه گناهی کره‌اند، در مرگ آنها ما نیز شریک هستیم.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *