◀️کمتر امام جمعه ای در سطح کشور سراغ داریم که به این ضرورت رسیده باشد که کار در مدارس از اولویت هاست و خودش پاشنه کفش راکشیده و مدرسه به مدرسه بین دانش آموزان حضور یابد و نماز جماعت به پا کند و ارتباط صمیمانه برقرار کند و برایشان از دین و فرهنگ بگوید ولی الحمدلله امام جمعه شهرستان بافق یکی از آن محدود ائمه جمعه ای است که به این مهم عمل کرده و با حضور خودش در مدارس کم کاری ما را تا حدودی جبران کرده است.

◀️حقیر در دوران دانش آموزی ام اثرات حضور روحانیت را دیده ام و هنوز از خاطرم نرفته است که مرحوم شیخ قاسم عسکری در مدرسه ما اقامه نماز می کرد و این حضور چقدر در علاقه ما به دین و نماز اثرگذار بود.

◀️از سال ۸۹ این توفیق را داشته ام که در مدارس فعالیت داشته باشم و اثر عمیق این حضور را کاملا درک کرده ام لذا بهترین عرصه ای که می توان اثرعمیق فرهنگی گذاشت همین عرصه است.

◀️لذا کافی است یا خودمان را جای این دانش آموزان قرار دهیم یا مدتی در مدارس کار کرده باشیم تا متوجه اثر این حضورها در فرهنگ و نگاه دینی دانش آموزان بشویم، خصوصا اگر شخصیتی مثل امام جمعه یک شهرستان در این عرصه ورود کند، عرصه ای که یکی از مدیران مدارس می گفت در این بیست و چند سال این امر سابقه نداشته و چقدر مورد استقبال دانش آموزان و حتی مسئولین استانی قرار گرفته است.
🔰کانال شخصی حجت الاسلام حسنی نژاد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *