- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

خرمشهرها در پیش است، جبهه انقلابی، تنها، مظلوم اما استوار و پر امید

دکتر علیرضا یاراحمدی بافقی مدیرعامل اسبق شرکت سنگ آهن: با سلام در نهج البلاغه امیرمومنان علی (ع) می فرمایند: … آگاه باش برای هر مسلمانی، پیشوایی است که باید از او پیروی کند و به نور او روشن شود. اینک بدان که پوشاک پیشوای تو در این دنیا، جامه ای پاره و پشمین و طعامش، خوراکی ناگوار و قرص نانی جوین است و پیوسته به اینها بسنده می کند. شما نمی توانید چنین زندگی کنید، ولی مرا به زهد و پاکدامنی و کوشش در راه حق و عدالت یاری کنید. به خدا سوگند! در این دنیا درهم و دینار و طلایی نیندوخته و از غنیمت های آن ثروتی پس انداز نکرده ام و به جز این ردای کهنه که بر تن دارم، جامه دیگری برای خویش تدارک ندیده ام… .

این سخنان گهر بار از بزرگترین زمامدار جهان بشریت است و لذا نزدیکی به این خصائص و سادگی پوشش و سادگی در برخورد با ارباب رجوع و مردم از خصوصیات بزرگان دینی ماست و لذا ترویج این فرهنگ بر عهده ی رسانه های انقلابی و تقبیح آن بالطبع بر عهده ی شیطان است. و لذا صورت ساده به از سیرت زشت است.

و اما این میزان کینه و دشمنی از کجا نشات می گیرد. که ساده پوشی و ساده زیستی یک فرماندار را مسخره می کنید. حتما که از مقتدای دو عالم علی ابن ابی طالب بو و بهره ای نبرده اید. به نظر این نوع برخوردهای بی منطق و غرض ورزانه دو خاستگاه دارد. اول نگرش های سیاسی و متعصبانه ی افرادی که سیاست را مشق نکرده اند و دوم وجود درآمدهایی که آجر شده است که سومی ندارد.

خداوند روزیتان را حلال و طیب قرار دهد. انشاءالله