تقریبا دو سال از شروع کار امام جمعه انقلابی و مجاهد شهرستان بافق حجه الاسلام سعادت فر میگذرد که در این مدت شاهد تحولات جدی در زمینه های گوناگون بودیم که فعلا قصد ورود به این مقوله را ندارم.

در نگاه برخی از افراد کسی موفق است که همه برای او کف بزنند و سوت و هورا بکشند ولی در واقع قطاری که در حال حرکت است را سنگ میزنند و اتفاقا یکی از نشانه های موفقیت یک فرد در اهداف تعیین شده اش این است که مورد هجمه منفعت طلبان همیشه کاسب قرار بگیرد.

امام جمعه انقلابی شهرستان بافق مصداق بارز این جریان است و از زمانی که جاه طلبان این شهرستان احساس خطر کردند دست به هرکاری زدند تا به حرکت جهادی این مرد انقلابی خدشه وارد کنند ولی نه تنها در اراده ایشان خدشه ای وارد نشد بلکه قوی تر از قبل خدمت خود را ادامه داد و می دهد.

از این همه هجمه و تخریب توسط معدود دلقک هایی که گماشته اند نتیجه گرفته اند که نماز جمعه خلوت شده است و اینقدر سطحی نگرند که به این افتخار میکنند و خوشحالند که موفق شده اند و دائم از خلوت شدن نماز جمعه دم میزنند در صورتی که اگر ملاک موفقیت را جمعیت نماز جمعه بدانیم بر همه عیان است که حضور مردم ولایتمدار بافق در نماز جمعه نسبت به قبل، رشد چشمگیری داشته است. در صورتی که موفقیت یک امام جمعه صرفا به جمعیت حاضر در نماز جمعه اش نیست بلکه به افق دید و میزان تاثیز گذاری اش می باشد. همینکه خطبه های یک خطیب لرزه به اندام منفعت طلبان و کاسبان قلم بیندازد یکی از نشانه های موفقیت است.

امام جمعه ای موفق است که فقط تقویم خوانی نکند و دانستن را حق مردم بداند و مشکلات شهرستان را رصد، پیگیری و مردم را در جریان بگذارد و از بودجه هایی که حجم زیادی دارند ولی خروجی شان مشخص نیست مطالبه کند و از مسئولین کار و برنامه بخواهد اگرچه به پر قبای برخی بربخورد.

مردم این شهرستان بصیرند و خادم و خائن را از هم تشخیص می دهند و جریان منفعت طلب شهرستان را شناخته اند و دارند می بینند که چون نفس های آخرشان رسیده دست و پا می زنند تا شاید فرجی حاصل شود که نمی شود و هر روز در باتلاق افکارشان فرو می روند.

جا دارد تشکر ویژه ای داشته باشم از امام جمعه بصیر و انقلابی و تحول گرای شهرستان که با خدمات ارزنده ای که برای این شهرستان داشته اند سالیان سال مردم بافق دعاگوی ایشان می باشند.

حامد حسنی نژاد

@asre_bafghhttps://www.instagram.com/p/CmmIT2iI9dM/?igshid=NjcyZGVjMzk=

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *