امدادگران هلال احمر بعد از ۱۷ ساعت تلاش، فرد گم شده در کوه‌های بیشه بافق را پیدا کردند.

به گزارش عصر بافق به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ محمد رضا فتاحی بافقی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق اظهار داشت: با تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان یزد مبنی بر گم شدن فردی ۴۶ ساله در کوه‌های بیشه در بافق در اولین فرصت تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر در محل، حاضر شدند.

فتاحی افزود: این تیم متشکل از هفت نفر نجاتگر و داوطلب بود که با همکاری محیط زیست و پلیس و خانواده مذکور، فرد مفقود و دلخسته از سرمای زیاد و طاقت فرسا بعد از ۱۷ ساعت تلاش و جستجو با صحت و سلامت پیدا و به محل امن انتقال دادند.

این مقام مسئول همچنین ضمن تشکر از تیم نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان از عوامل امدادی و دیگر دستگاههای خدمت رسان بابت همکاری در این عملیات تشکر و قدردانی نمود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق ضمن تاکید بر این که از شهروندان و کوهنوردان انتظار داریم تا نکات ایمنی را با توجه به وضعیت منطقه و حوادث متعددی که در کوهستان اتفاق افتاده رعایت کنند، گفت: در صورت بروز هرگونه حادثه، شهروندان با شماره ۱۱۲ مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر تماس گرفته تا نیروهای امدادی در حداقل زمان به محل اعزام و اقدامات لازم برای نجات مصدومان را انجام گیرد.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *