مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی از گازرسانی به شهرک پردیس در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش عصر بافق به نقل از مرکز اطلاع رسانی سنگ آهن، مجتبی حمیدیان با اعلام این خبر گفت: اگرچه زیرساخت های آب و برق شهرک پردیس فراهم شده اما اهالی این شهرک در مورد گاز با مشکلات زیادی مواجه هستند بنابراین برای حل این مشکلات جلساتی با مدیرعامل شرکت گاز استان یزد برگزار و مشکلات مطرح شد.

وی افزود: با رایزنی های انجام شده هم اکنون در حال انجام تفاهم نامه ای با شرکت گاز هستیم تا در آینده ای نزدیک گاز رسانی شهرک پردیس وارد مرحله انتخاب پیمانکار شود.

حمیدیان اضافه کرد: به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان، گاز رسانی به شهرک پردیس از طریق بودجه میسر نیست و تمام هزینه ها باید در قالب نهضت ملی مسکن انجام شود با این حال در این جلسه که فرماندار بافق نیز حضور داشت تصمیم بر آن شد که تفاهم نامه ای بین شرکت سنگ آهن مرکزی و شرکت گاز انجام شود تا گاز رسانی شهرک در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین درباره برخی از مشکلات گاز رسانی در بخش های از شرکت سنگ آهن گفت: شرکت گاز استان یزد قول همکاری صدرصد برای تامین خوراک پروژه ها و به خصوص پروژه آهن اسفنجی داد و قرار بر این شد که پروژه آهن اسفنجی در لیست پروژه های در اولویت استانی قرار گیرد و رایزنی آن با وزرات صمت انجام شود.

حمیدیان افزود: همچنین در این جلسه سه پست امدادی برآورد قیمت شد تا برای شهرستان ساخته شود و شرکت گاز استان متقبل شد تا ۵۰ درصد هزینه گاز رسانی را به شهرک پردیس انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد : مدیر عامل شرکت گاز استان همچنین برای دونیروگاه ۲۵ مگا وات، کارخانه تولید ورق ودرخواست افزایش ظرفیت برای گاز رسانی و طرح های آینده قول مساعد داد تا شرکت سنگ آهن با هیچ مشکلی مواجه نشود و همکاری کامل انجام گیرد.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *