مدیر کل محیط زیست استان یزد شرکت سنگ آهن مرکزی را یکی از شرکت های پیشرو در حفاظت از محیط زیست دانست و گفت: شرکت سنگ آهن تنها شرکتی است که در سطح استان به مسئولیت های اجتماعی خود به خوبی عمل می کند.
 
به گزارش عصر بافق به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن، مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ظهر امروز همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب (ع) ،با سیدرضا نورانیان، مدیر کل محیط زیست استان یزد دیدار کرد.
حمیدیان در این دیدار ضمن تبریک بابت انتصاب نورانیان به عنوان مدیرکل محیط زیست استان یزد، آمادگی خود را برای همکاری های بین دو مجموعه اعلام کرد.
وی از مدیر کل محیط زیست استان یزد خواست مسائل و موضوعات مربوط به محیط زیست شهرستان و شرکت سنگ آهن را به این مجموعه اعلام کند تا پیش از هرگونه اخطاری از سوی اداره کل محیط زیست پیگیری های لازم انجام و مسائل حل شود.
حمیدیان نگاه شرکت سنگ آهن را توسعه محور و منطبق با توسعه پایدار خواند و گفت: شرکت سنگ آهن در کنار توسعه صنعت، نگاه ویژه ای نیز به موضوعات محیط زیست، فرهنگی و اجتماعی دارد.
 سیدرضا نورانیان نیز در این دیدار شرکت سنگ آهن مرکزی را یکی از شرکت های پیشرو در حفاظت از محیط زیست دانست و گفت: شرکت سنگ آهن تنها شرکتی است که در سطح استان به مسئولیت های اجتماعی خود به نحو احسن عمل می کند.
وی از تعهدات این مجموعه نسبت به مسائلی نظیر مدیریت پسماند، قانون هوای پاک و سایر مباحث محیط زیست تقدیر و تشکر کرد و خواستار ادامه این تعاملات شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *