بازدید سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد از دفتر تهران شرکت سنگ آهن مرکزی؛

کاظمی: برنامه‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری شرکت با قدرت پیگیری شود

سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد گفت: برای رسیدن به ارزش افزوده بالا باید برنامه‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران پیگیری و کمیته‌ای مشترک برای تحقق و رفع موانع در این زمینه تشکیل شود.

به‌گزارش عصر بافق به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت، یازدهمین جلسه هیات‌ مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با حضور سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد و اعضای هیات‌ مدیره، روز گذشته در محل دفتر تهران برگزار شد.

سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد در این جلسه با اشاره به اینکه افزایش سرعت در اجرای پروژه‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران اهمیت بالایی دارد، تصریح‌کرد: اجرای برنامه‌های تامین مالی بلندمدت و میان‌مدتی که مدیرعامل شرکت ارائه کرده است، خوب و قابل دفاع است.

دکتر حجت‌الله کاظمی افزود: ما از طرح‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری در دوره مدیریت جدید شرکت سنگ آهن مرکزی ایران قاطعانه حمایت خواهیم کرد چرا که هم برای سهامداران و بازنشستگان صندوق فولاد و هم برای افزایش کیفیت و ارائه خدمات بهتر به مردم شهرستان بافق، این رویکرد ضروری است.

کاظمی گفت: تکمیل زنجیره ارزش فولاد در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران باید در رئوس برنامه‌ها قرار بگیرد و کمیته مشترک میان شرکت،صندوق و سهامداران تشکیل شود تا چالش‌های پیش‌رو با سرعت برطرف شود.سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد در این جلسه از زحمات مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی ایران به دلیل تلاش‌های بی وقفه تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در این جلسه، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره ضمن ارائه گزارش کامل از وضعیت برنامه‌ها‌، طرح‌های توسعه‌ای و عملکرد مالی و بودجه‌ای، به بیان چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌رو پرداختند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *