- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

تجمع والدین دانش آموزان مدرسه ۲۲ بهمن روبروی فرمانداری

مادر یکی از دانش آموزان مدرسه ۲۲ بهمن در تجمع امروز والدین دانش آموزان این مدرسه روبروی فرمانداری بافق به خبرنگار عصر بافق گفت: مشکل این است که روز سه شنبه در مدرسه ۲۲ بهمن برای ما جلسه گذاشتند و گفتند که مدرسه در حال خراب شدن است و این حرف الان هم نیست. این صحبت سه چهار سال است که این مدرسه در حال خراب شدن هست و کسی پیگیری نکرده است.

وی ادامه داد: وسط سال تحصیلی به ما گفته اند قرار است مدرسه تخریب شود و بچه ها به مدرسه هفت تیر منتقل شوند. هفت تیر خودش مشکلات خودش را دارد و با توجه با اینکه مسیر برای ما طولانی و جای کمی هم دارد به درد بچه های محله ما نمی خورد. تازه بچه های ما باید در شیفت عصر به مدرسه بروند.

این مادر که نگران درس فرزند خود است می افزاید: اول باید به ما جواب دهند چرا وقتی این مدرسه خراب بود از بچه های ما ثبت نام شد؟ با وجود مسیر طولانی تا هفت تیر برای ما این امکان وجود ندارد و باید برای ما فکری برداشته شود. از چهارشنبه پیگیر این موضوع هستیم و مدیر آموزش و پرورش به وجود عدم رضایت ما گفته اند باید به هفت تیر برویم.

وی در پایان گفت: پیشنهاد ما مدرسه شرف هست که هم نزدیک است و هم کلاس و جای بیشتری دارد و هم می شود حیات آن را هم جدا کرد. در هر صورتی تا این لحظه هنوز کسی جواب قطعی به ما نداده است.