در نشستی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، آقابابایی بعنوان رئیس هیات شمشیربازی شهرستان بافق معرفی شد.

طی جلسه ای با حضور پورسلمان مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد ، هاشمی معاون توسعه ورزش این اداره کل، احسان توکلی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق، رضا آسایش سرپرست هیات شمشیربازی استان یزد و مسعود فتوحی دبیر این هیات برگزار گردید، اصغر آقابابایی بعنوان رییس هیات شمشیربازی شهرستان بافق معرفی و منصوب شد.

در ابتدای این جلسه پورسلمان جایگاه ورزش شمشیربازی استان را در کشور خوب ارزیابی نمود و گفت :در حال حاضر ورزشکاران یزدی جایگاه خوبی در رشته شمشیربازی در سطح ملی و بین المللی دارند و رشته ورزشی شمشیربازی از رشته های اولویت دار استان است که نگاه ویژه ای به آن داریم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در ادامه با بیان اینکه شهرستان بافق در گذشته در این رشته ورزشی صاحب دو عنوان سومی لیگ برتر کشور شده است افزود : بافق از نظر زیرساختی در این رشته ورزشی سالن اختصاصی مناسبی را دارد و امیدوارم با برنامه ریزی مناسب در آینده شاهد حضور ورزشکاران بافقی در این رشته در سطح ملی و بین المللی باشیم.

در ادامه این جلسه اصغر آقابابایی ضمن قدردانی از زحمات روسای سابق هیات شمشیربازی شهرستان بافق گزارشی از برنامه های پیش روی خود را در این هیات ارائه نمود و ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولین شهرستان شاهد حضور ورزشکاران بافقی در آینده ای نزدیک در سطح استان ، ملی و بین المللی باشیم.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *