محمد علی آخوندی، سخنگوی شورای اسلامی شهر بافق در جلسه تودیع و معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گفت: یکی از دغدغه‌های آقا حوزه فرهنگ است، متاسفانه به جای اینکه ما در این جلسات سیاست‌های کلان ابلاغی در حوزه فرهنگ را، قوانین و فرامین را و رهنمودهای که معظم له در حوزه فرهنگ داشتند به ارزیابی بگذاریم که به چه میزان اجرا شده است؟ کجای آن خلآ وجود دارد؟ از غربت این حوزه صحبت می کنیم.

وی تصریح کرد: در این حوزه باید از افرادی که برای خدمت اعلام آمادگی می کنند باید صف تشکیل شود و ما بهترین ها را انتخاب بکنیم نه اینکه انسانی شجاع پیدا بکنیم که حاضر باشد مسئولیت این حوزه را بپذیرد.

آخوندی افزود: هر زمانی که بحث توسعه در کشور مطرح می شود این است که اگر امنیت در کشور وجود داشته باشد ما در حوزه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز توسعه پیدا می کنیم. من می خواهم مطلبی را به این امر اضافه کنم و آن اینکه ما اگر خواسته باشیم توسعه پایدار داشته باشیم چه در حوزه اقتصادی و چه در حوزه سیاسی اجتماعی قطعا باید توسعه فرهنگ را در حد اعلای خودش داشته باشیم.

سخنگوی شورای شهر بافق تاکید کرد: یعنی اگر ما در حوزه فرهنگ سرآمد نباشیم قطعا توسعه اگر در حوزه های دیگر هم اتفاق بیفتد به نظر من از پایداری لازم برخوردار نخواهد بود. خب کشور ما هم کشوری اسلامی است و چهل و سه سال هم از انقلاب می گذرد و این انقلاب هم اهدافی داشته و برای این اهداف گامهایی تعریف شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *