محمد علی صمیمی فرماندار شهرستان در گفتگو با خبرنگار عصر بافق و در پاسخ به سوال یکی دو معدن مد نظر استاندار برای بحث انتقال آب کدام است و جواب شما به نگرانی مردم و کارگران در رابطه با تامین خوراک سنگ آهن چیست گفت: در جلسه ای که به اتفاق آقای صباغیان و تنی چند از اعضای شورای شهر خدمت استاندار بودیم راجع به این موضوع بحث شد و استاندار گفتند برای خط انتقال آب به استان یزد شرکت واسکو مجری هست.

وی ادامه داد: استاندار در آن جلسه به صراحت گفت، شرکت مجری حق ندارد گرمی از این سنگ و مواد معدنی را به خارج از استان منتقل کند و پنجاه درصد از این سنگ به سنگ آهن و پنجاه درصد هم به چادرملو داده خواهد شد.

رئیس شورای تامین شهرستان بافق اذعان داشت: این نقل قولی هست که می توانم از جناب استاندار عرض کنم و آن اینکه نصف خوراک این معادنی که برای بحث انتقال آب منظور شده برای شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق خواهد بود.

فرماندار بافق افزود: در پروژه خط انتقال آب از خلیج فارس به استان یک کار جهادی و خوب انجام شده است و مقرر شده در سفر آتی رئیس جمهور به استان این پروژه به عنوان یکی از پروژه ها به دست شخص رئیس جمهور کلنگ زنی شود.

صمیمی در پایان این گفتگوی کوتاه و روشن از دو آنومالی ۱۴ و ۵a به عنوان معادن در نظر گرفته شده برای بحث انتقال آب به استان نام برد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *