به گزارش عصر بافق به نقل از روابط عمومی فرمانداری بافق؛ ستاد پیشگیری، فرماندهی و عملیات پاسخ به بحران شهرستان به ریاست فرماندار بافق و اعضای این ستاد در سالن شیخ محمدتقی بافقی فرمانداری بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در این نشست هدف از تشکیل جلسات مدیریت بحران را پیشگیری از بحران و آمادگی برای مقابله با بحران عنوان کرد و گفت: همه دستگاههای اجرایی می بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند.

محمد علی صمیمی، با اشاره به بارندگی های مرداد ماه که باعث خسارت به تاسیسات زیربنایی، راه های مواصلاتی و منازل روستایی شده بود کرد و یاد آور شد: بخشی از خسارات همچنان باقی مانده است و مسئولان مربوطه می بایست مطالبه گری خود را از سوی استان و مراجع مرتبط پیگیری نمایند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ضمن گزارشی از اقدامات و مدیریت ستاد بحران در سیل و بارندگی های مرداد ماه سال جاری، گفت: با هدف کاهش روند و کنترل رفع بحران های حاصل از بارندگی خوشبختانه به همکاری و اقدامات دستگاه های خدمات رسان شهرستان، کنترل و انتظار بازگشت اوضاع در کمترین زمان انجام شد.

حسن تفکری، با اشاره به بازدید های میدانی پس از بارندگی و سیل گذشته خواستار لایروبی سیل بندهای حومه شهر، تقویت تیرهای برق، ترمیم برخی پل های مسیرهای مواصلاتی و محافظت از منابع آب شرب شهرستان شد و گفت: با توجه به شروع فصل بارندگی، دستگاه ها عملیات جهادی در بحران و ارائه خدمات اضطراری بلافاصله پس از وقوع بحران را ملاک برنامه خود دهند.

در ادامه برخی از دستگاه های عضو ستاد گزارشی از اقدامات حوزه فعالیت خود در ستاد بحران را ارائه نمودند و بر هماهنگی بین بخشی دستگاه ها تاکید کردند.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *