مهدی دهستانی مشاور مدیرعامل سنگ آهن در حوزه زمین و مسکن در این مدت کوتاه نشان داده که هر چیزی با تلاش شدنی است. تعاونی مسکن سنگ آهن که در حال حاضر دو پروژه آپارتمان سازی ۱۱۲ واحدی در یزد و ۴۹ واحدی در مشهد را در دست ساخت دارد اما در حوزه تملک یا خرید زمین که رسالت اصلی آن است قریب به ده سال قفل شده بود ولی اکنون و فقط بعد از گذشت چند ماه در ۵ مکان بحث های تملک یا خرید زمین را پیش می برد که سه پروژه مشهود آن زمین موسوم به ۲۹ هکتاری و زمین ۱۷ هکتاری که مستقل در حال پیگیری است و شهرک ۲۰۰ هکتاری که قابل افزایش به میزان مورد احتیاج هست با مشارکت سه تعاونی مسکن دیگر در شهرستان می باشد. 

تحول یعنی چه؟ در این چند ماه چه اتفاقی افتاد؟ دهستانی از همراهی و همدلی مسئولین و پیشرفت خوب پروژه ۲۰۰۰ واحدی در جنب شهرک آهنشهر می گوید: “بهترین اتفاقی که میتواند در مسیر اجرایی شدن یک پروژه بزرگ بیفتد این است که مطمئن شوید که حمایت مسوولان، شامل حالتان شده است…از آن روزی که #مهندس_حمیدیان با لطفی دوصد چندان، در خصوص #پروژه_مسکن_کارگری و رفع موانع آن، به سایر مدیران شرکت جهت همکاری بیشتر تاکید ویژه داشتند تا امروز که برای دومین بار، جلسه را با #شهردارِ_خوش_اخلاق_بافق در این خصوص برگزار کردیم هماهنگیهای قابل ملاحظه ای در خصوص طراحی پلان معابر با مجموعه شهرداری برقرار شد.

مهم این است که همه مشتاق به پیشرفت و توسعه در حوزه عمران و شهرسازی و بافت شهری #بافق هستند…و همین ما را بس…

با احترام: م/دهستانی

پ.ن: جلسه با شهردار بافق به همراه نماینده مشاور و همراهی چند تن از اعضای هیات مدیره #تعاونی_مسکن_سنگ_آهن و همچنین مدیر محترم خدمات شهری شهرداری بافق

البته بعلت شلوغی کاری با تاخیر پست شد.🙏🏻”

#طرح_مسکن_کارگری#بافق #شهرداری_بافق #شرکت_سنگ_آهن_مرکزی

@dehestani.ir

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *