- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

آماده باش کمیته بحران سنگ آهن مرکزی قبل از وقوع سیل

روز گذشته از مدیران ارشد استان یزد و شهرستان بافق از مناطق سیل زده مرکزی بازدید به عمل آوردند و در این بازدید از مدیرعامل و عملکرد شرکت سنگ آهن مرکزی در امدادرسانی به هموطنان سیل زده تقدیر و تشکر شد.

به گزارش عصر بافق به نقل از مرکز اطلاع رسانی سنگ آهن ؛ مجتبی حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق در حاشیه بازدید مسئولین استان و شهرستان از روستاهای سیل زده بخش مرکزی گفت: خوشبختانه به دلیل اینکه پیش بینی های اولیه در مورد سیل به ما رسید  قبل از وقوع بارندگی ها مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی کمیته بحران را تشکیل داد.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران عنوان داشت: با تشکیل کمیته بحران تمامی پیش‌بینی ها و شرح اقدامات طبقه بندی شد و تیم های مختلفی برای صیانت از سایت ها و مجموعه معادن و کارخانه های تولیدی به حالت آماده باش درآمدند.

او افزود: همچنین با توجه به آسیب احتمالی به جاده ها و روستاهای شهرستان تیمی نیز به طور مشخص برای امداد در این زمینه در نظر گرفته شد.

حمیدیان تاکید کرد: تمام ماشین آلات سبک و سنگین و نیروهای فنی و جهادی مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی در قالب گروه های مختلف در یک هفته بصورت شبانه روزی در حال امداد و کمک رسانی بوده اند.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، خاطرنشان کرد: در این مدت توانستیم امداد رسانی به شهرستان و اطراف و بازسازی و آزادسازی راههای ارتباطی را انجام  و بعد از آن نیز حتی فراتر از مرزبندی‌های مرسوم به مرکز استان و شهرستان بهاباد نیز کمک رسانی انجام دادیم.

گفتنی است در این بازدید معاون سیاسی امنیتی استاندار از زحمات پرسنل و مدیریت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران تقدیر و تشکر کرد.