در این سالها به هیچ وجه ممکن نمی توان از نقش پر رنگ شهرداری در عرصه های مختلف گذشت، تقریبا هر جایی اسم و رنگ‌ و بویی از فرهنگ، ادب، هنر، میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری، اوقاف، برق، آب و بسیاری از موارد دیگری عنوان می شود شهرداری پایه ثابت است.

برگزاری جشنها و جشنواره ها علاوه بر بلند آوازه کردن اسم بافق و تبلیغ و تثبیت صنعت گردشگری شهرستان، شادی را اگر شده برای چند روزی برای مردم خونگرم بافق به ارمغان می آورد. پارک آبشار طی این سالها و جشنواره هایی که ظاهری ساده، پر از شادی و لذت برای مردم، تماشاگران و استقبال کنندگان اما باطنی پر از آشوب، استرس، اضطراب و دغدغه و گرفتاری برای برگزار کنندگان دارد جای خود را به خوبی بین مردم و میهمانان نوروزی و تابستانی دیار کویری بافق باز کرده و برند دارالشجاعه شده است.

اما توسعه و تغییر اساسی و باز طراحی معابر و تغییرات عمده در مبلمان شهری که کاملا مشهود بوده و می تواند زبانزد و خاص باشد قطعا چون همراه با جابجایی ها، تخریب ها، بعضا برخوردها، خرید و فروش‌ها و برخی مواقع متاسفانه اعمال قانون است طبیعی است به مذاق بعضی خوش نیامده و بهانه ای برای تاختن به شهرداری و شهردار را فراهم می کند که به نظر ما مقطعی و گریزناپذیر است و مجموعه شهرداری و شهردار نباید تحت تاثیر آنها قرار بگیرند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *