سلام من جزو زائرین کربلا هستم که آژانس مسافرتی … با بی مسئولیتی تمام ما را در فرودگاه نجف به مدت ۲۳ ساعت بدون آب و غذا نگه داشت. متاسفانه به اسم عتبات ما را بردند ولی متوجه شدیم به صورت آزاد بوده ایم و بیمه زائرین انجام نشده بود و دفتر خدماتی بخاطر تفاوت قیمتی که باید میپرداخت حاضر به گرفتن بلیط برای برگشت ما نبود. مدیر کاروان عربی نمی دانست و اصلا کاری برای ما انجام نمیداد و میگفت آژانس … پاسخگو نیست و زمانیکه مدیر کاروان یزد ما را دید و دلش برایمان سوخت عکس پاسپورت ما را از طریق واتساپ گرفت و برایمان بلیط صادر کرد.
حتی زمانیکه ایران رسیدیم آژانس … برای ما اتوبوس تهیه نکرده بود تا بافق دو ماشین عوض کردیم. ما را چهار ساعت در کاشان کنار اتوبوس رانی نگه داشتند و نمی توانستند اتوبوس بگیرند و مدیر کاروان هم داخل نماز خانه خوابیده بود. دوباره مدیر کاروان یزد برای ما اتوبوس تهیه کرد واقعا این حجم از بی برنامگی شگفت انگیز هست. ما به تفاوت بلیط و هزینه هتل و غذا را … پرداخت نمیکرد. رئیس کاروان یزد عکس پاسپورت هایمان را از طریق واتساپ برای افراد خودش ارسال کرد و برایمان بلیط صادر شد. بلیط پرواز یک میلیون و دویست خریده بود و وقتی بخاطر گرد و خاک کنسل شد باید بلیط ۳ میلیون تومانی میگرفت. خیلی ها با تاکسی به بافق برگشتند. تا اینکه باز هم آقای حسین دانشی رئیس کاروان یزد از یکی ارگانها برای ما اتوبوس جور کرد و تمام مدت تلاش رئیس کاروان یزد، رئیس کاروان بافق نماز خانه ای پیدا کرده بود و استراحت میکرد و آژانس … پاسخ درست به ما نمیداد فقط می گفت چشم و هیچ اقدامی نمیکرد.
شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید
√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد
نامها را به نحوی می نوشتید تا فرصت سو استفاده از این دفاتر و افراد گرفته شود