مدرسه صدرا مدرسه ای که قشری از بهترین دانش آموزان بافق و آینده داران این خطه هر سال در آن تحصیل می کنند و دارای کادری مجرب، کارآزموده و معلمانی دلسوز بوده و دانش آموزان این مدرسه هر ساله رتبه های خوبی را بعد از گذران تحصیل در این مدرسه کسب می کنند این روزها درگیر حواشی است.

این مدرسه زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی اداره می شود اما ظاهراً این اداره بودجه و امکانات لازم را در این زمینه ندارد که هیچ، اکنون ساختمانی که قرار بوده به عنوان مدرسه مورد استفاده قرار بگیرد که گفته میشود بخشی از منابع آن از محل کمکهای برخی معادن و شرکتها و با هدف کمک به ساخت مدرسه بوده و بعد از ساخت برای اداره مورد استفاده قرار گرفته محل مناقشه هست.

شنیده شده یکی از انتقادهای اساسی به مدیر قبلی این اداره ضعف در راه اندازی همین ساختمان و عدم انتقال مدرسه به این مکان بوده اما مدیر جدید ظاهراً سعی کرده توپ آن تصمیم که قطعا با استان نیز هماهنگ کامل بوده را در زمین مدیر قبلی اداره بیندازد که کاری ناصواب است. و حتی صحبتهای وی مورد انتقاد دانش آموزان و شورای مدرسه نیز قرار گرفته است.

واقعا جای تأسف است که اداره یا سازمانی که واژه های تبلیغات اسلامی را با خود یدک می کشد به اسم مدرسه برای خود اداره بسازد و با تغییر مدیر اداره بافق خود، در ساختمان مستقر شده و به بهانه هایی که قابل قبول نیست از انتقال مدرسه به مکان جدید خودداری کند. حالا اگر اتفاقی در مدرسه قدیمی که تعداد زیادی از جگر گوشه های ما در آن مشغول به تحصیل هستند و قرار بوده تخلیه و ظاهراً تخریب شود افتاد مقصران کاملا مشخص هستند و همگی با هم باید جوابگو باشند. قطعا گوشه ای از آن اتفاق هم به آموزش و پرورش مربوط خواهد شد و مدیر آموزش و پرورش باید پاسخگو باشد این واگذاری بابت مدرسه صدرا قانونی بوده یا خیر و با توجه به شرایط فعلی این مدرسه ادامه واگذاری قانونی است یا خیر؟

شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *