در نشستی با حضور معاون سیاسی فرماندار و رئیس صمت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف بافق طرح تشدید نظارت، رصد بازار کالا و گشت‌های مشترک بازرسی بررسی شد.

به گزارش عصر بافق به نقل از روابط عمومی فرمانداری بافق؛ نشست مشترک معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بافق با روسای ادارات صمت، تعزیرات حکومتی واتاق اصناف با هدف تشدید نظارت ها، رصد و پایش بازار در محل فرمانداری بافق برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بافق، ضمن تأکید بر لزوم ایجاد هماهنگی، انسجام‌ بخشی و نظارت دقیق و ساماندهی اقلام مورد نیاز مردم، گفت: اجرای بهتر طرح مردمی سازی و اصلاح یارانه ها نیازمند همدلی، همراهی، پیگیری، جدیت و تلاش مضاعف همه مدیران دستگاه های اجرایی است و انتظار می رود تا با بکارگیری تمامی ظرفیت های خود، در جهت کمک و هم افزایی در حوزه بازرسی از بازار تلاش کنند.

سید محمد باقی زاده، تاکید کرد: به منظور دستیابی به بازار هدف می بایست بازار به صورت روزانه رصد و بازرسی های مشترک تشدید شود و با متخلفان بازار و محتکرین کالاهای اساسی برخورد قانونی شود.

در این نشست در خصوص واحدهای فاقد پروانه، روشنگری اصناف در خصوص نحوه فروش و تداخل صنفی، ارائه فاکتور فروش معتبر و برخورد با تخلفاتی نظیر عدم درج قیمت روی کالا و گران فروشی مواردی مطرح و مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *