مسئول دفتر بسیج رسانه شهرستان بافق بر استفاده همه افکار و امکانات برای خدمت به جامعه رسانه‌ای شهرستان بافق تأکید کرد و مدیران‌مسئول و مدیران‌عامل رسانه‌ها را خط مقدم جریان‌سازی دانست.

به گزارش عصر بافق به نقل از روابط عمومی دفتر بسیج رسانه شهرستان بافق؛ مهدی آخوندی، مسئول دفتر بسیج رسانه بافق در جلسه توجیهی فعالیت این دفتر به لزوم فعالیت تشکیلاتی اشاره کرد و گفت: دستورالعمل ساختار و سازمان قریب به صد درصد مسیر حرکت را روشن کرده است و برآنیم تا در این مسیر از همه افکار و امکانات برای خدمت به جامعه رسانه‌ای شهرستان بافق استفاده کنیم.

مسئول دفتر بسیج رسانه شهرستان بافق ضمن تشکر از اقدامات مطلوب در حوزه معاونت فضای مجازی این دفتر، ابراز داشت: مطابق برنامه‌ریزی‌ها از ابتدای تیرماه ۱۴۰۱، عضویت در این تشکیلات به صورت صد درصد الکترونیکی و به نحوی فرایند جذب در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

مهدی آخوندی به وجود دو رده اجرایی و کارشناسی در چارت تشکیلات این دفتر اشاره کرد و افزود: تأکید و عزم جدی داریم تا هر اقدامی ابتدا از مسیر کارشناسی و هیئت اندیشه‌ورزی بگذرد تا برنامه‌های مصوب کمترین نقص و کاستی را دارا باشد.دبیر هیئت اندیشه‌ورز دفتر بسیج رسانه شهرستان بافق ضمن انتقاد از فقدان برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی برای جامعه رسانه شهرستان تا هم اکنون و لزوم اصلاح این رویه تصریح کرد: هم هیئت اندیشه‌ورز طرح و برنامه پیشنهاد نماید و جهت تصویب و اجرا به شورا بفرستد ؛ و هم معاونت‌های دفتر طرح و برنامه‌ خود را در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی جهت کارشناسی به هیئت اندیشه‌ورز ارائه نمایند تا ضمن بررسی جوانب، جهت تصویب و اجرا به شورای دفتر ارائه شود.

مسئول دفتر بسیج رسانه شهرستان بافق به ضرورت کارآمدی و بهره‌وری اشاره کرد و ادامه داد: قطعاً اگر احساس نمایم با وجود همه تلاش‌ها، در این مسیر کارایی و بهره‌وری حاصل نشده است در تصمیم خود مبنی بر اصلاح رویه اقدام خواهم نمود.

مهدی آخوندی در پایان به ضرورت جریان‌سازی اشاره کرد و ایراد داشت: مدیران‌مسئول و مدیران‌عامل رسانه‌ها خط مقدم جریان‌سازی هستند و نسبت به این مدیران نگاه ویژه‌ای در بحث تعاملات سازمانی داریم.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *